Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

شب گذشته از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان کلوپ بروژ بلژیک بود و این دیدار با تساوی دو بر دو همراه شد.

زیدان بعد از این تساوی خانگی گفت: نتیجه بدی بود اما بازگشت تیم در این بازی قابل ستایش است. اصلا خوشحال نیستیم چون در نیمه اول عملکردی را از خودمان به نمایش گذاشتیم که تا به حال این طور بد بازی نکرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم بهتر بودیم ولی موفق نشدیم بیش از یک امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: گل اولی که از بروژ دریافت کردیم خنده دار بود. در 10 دقیقه ابتدایی بازی بدترین بازی را از خودمان به نمایش گذاشتیم و رقیب به راحتی به ما ضربه زد. بعد از دریافت گل اول بدتر شدیم تا جایی که رقیب موفق شد گل دوم را نیز بزند. کورتوا در نیمه دوم نمی توانست بازی را ادامه دهد به همین خاطر او را تعویض کردم. او گلر رئال به همراه آرئولا است و برای بازی همه باید آماده باشند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفته و نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد و یونایتد با توجه برگزاری این بازی در اولدترافورد نسبت به حریفش برتری داشت تا اینکه اشتباه عجیب آندره اونانا همه معادلات را بهم ریخت.

یونایتد که امید داشت با به ثمر رساندن گل اول حداقل با اختلاف یک گل برنده بازی را در نیمه نخست تمام کند، در دقیقه 35 دروازه‌اش باز شد.

آندره اونانا بعد از دریافت پاس به عقب سعی کرد با ارسال توپ به سمت دیوگو دالوت بازی را باز کند اما پاس او به اشتباه در اختیار مهاجم شفیلد قرار گرفت.

جیدون بوگل جلوتر از دالوت موفق شد پاس اشتباه اونانا را دریافت کند. در حالیکه این مدافع پرتغالی سعی داشت مهاجم شفیلد را مهار کند، بوگل با حرکت به سمت دروازه در موقعیت تک به تک با اونانا قرار گرفت و ضربه پای راست او از زاویه تقریبا بسته وارد دروازه شد.

اونانا که در این فصل چندین بار با اشتباهات فردی‌اش موجب شوک به یونایتد و طرفدارانش شده بود نشان داد با نزدیک شدن به پایان فصل همچنان دروازه‌بان مطمئنی نیست و روند سینوسی او می‌تواند در هر بازی برای یونایتد هزینه در پی داشته باشد.

هری مگوایر با گل از روی ارسال کرنر در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد به نوعی زهر این اشتباه را گرفته و حداقل بازی را به تساوی بکشاند تا یونایتد بازنده به رختکن نرود.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است