Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حبرگزاری مهر، وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی خبرنگاران و خبرگزاری‌های خارجی به این وزارتخانه اعلام کرد بر اساس این فهرست ۵۲ خبرنگار، عکاس و فیلمبردار و گزارشگر  از ۲۱ شبکه و خبرگزاری خارجی متقاضی پوشش خبری این بازی هستند.

تمامی رسانه هایی که دارای مجوز رسمی فعالیت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند به فدراسیون فوتبال معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه ۱۸ مهرماه سال جاری در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در تهران به مصاف کامبوج می رود.

کد خبر 4734728

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران رسانه های ورزشی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال تیم ملی والیبال ایران آندره استراماچونی قهرمانی آسیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام خبرگزاری دولتی کره شمالی، سرگئی ناریشکین، رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه در سفری دو روزه راهی پیونگ‌یانگ شد و با ری چانگ‌دائه، وزیر امنیت کشور کره شمالی دیدار کرد.

به نوشته رسانه کره شمالی، این سفر ۲۵ تا ۲۷ مارس انجام شد و ناریشکین در گفت‌وگو با «ری چانگ‌دائه» گزارشی درباره شرایط بین‌المللی و اوضاع منطقه ارائه داد و گزارش مشابهی دریافت کرد.

در بخش دیگری از گزارش KCNA آمده است که طرفین در این ملاقات به طور گسترده درباره مسائل عملی در راستای تقویت همکاری متقابل با هدف مقابله با تحرکات جاسوسی و دسیسه‌های روزافزون قدرت‌های متخاصم، بحث و تبادل نظر کردند. این دیدار در حاشیه دیدار مقامات ارشد اطلاعاتی دو کشور و در فضایی «دوستانه و صمیمانه» صورت گرفت.

ناریشکین از متحدان نزدیک ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه است و پیشتر به عنوان رییس دفتر کرملین فعالیت می‌کرد و در ادامه سخنگوی مجلس سفلی پارلمان روسیه شد و از سال ۲۰۱۶ مدیریت سرویس امنیت خارجی مسکو را برعهده دارد.

به نوشته نیوزویک که این خبر را منتشر کرده است، سفرهای خارجی مقامات ارشد اطلاعاتی کشورها عموما با زمان واقعی سفر منتشر نمی‌شود مگر آنکه اهداف خاصی پشت پرده انتشار چنین اخباری وجود داشته باشد.

روابط راهبردی بین مسکو و پیونگ‌یانگ درست به روزهای نخستین جنگ سرد باز می‌گردد؛ زمانی که شوروی سابق به نخستین کشور، به طور رسمی جمهور دموکراتیک خلق کره را در سال ۱۹۴۸ به رسمیت شناخت و در ادامه نیز در جریان جنگ کره، پیونگ‌یانگ را از لحاظ نظامی پشتیبانی کرد. همچنین از آغاز جنگ اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ نیز روابط روسیه و کره شمالی افزایش پیدا کرده و این مساله، نگرانی غرب به ویژه آمریکا را به‌دنبال داشته است.

کد خبر 6064273

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس فدراسیون فوتبال چین!
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!