Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ این دوره آموزشی با حمایت هیئت فوتبال استان کرمان و با نظارت کمیته آموزش این هیئت و به همت هیئت فوتبال شهرستان جیرفت برای اولین بار برگزار شد.

در این کلاس ۱۶ شرکت کننده از شهرستان‌های جیرفت، کرمان، کهنوج و رودبار حضور داشتند .

 مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور شهدادنژاد معاون توسعه و برنامه ریزی  فرمانداری، مرتضوی معاون آموزش وپرورش، معاضدی سرپرست اداره ورزش و جوانان، جلالی رئیس هیئت فوتبال جیرفت، کهوری رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان، فرخی مشاور ورزشی فرماندار جیرفت، ابراهیمی کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش، سلیمانی دبیر و افشارمنش، فاریابی و پلاشی از اعضای  هیئت فوتبال شهرستان جیرفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام دوره مربیگری فوتسال سطح یک ایران با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

گفتنی است از زمان حضور علی جلالی در راس هیئت فوتبال جیرفت چندین دوره آموزشی مناسب برای ارتقاء و پیشرفت سطح فوتبال در آن شهرستان برگزار شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان ایران فدراسیون فوتبال فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت
  • جشنواره نان در جیرفت