Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

پرونده قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران با ادعای علیزاده طباطبایی مبنی بر حضور فردی مجهول‌الهویه در صحنه قتل قبل از حضور دختر و راننده محمدعلی نجفی در محل حادثه و همچنین خرید مواد روانگردان وارد ابعاد جدیدی شده است.

به گزارش آرمان گفتگو با علیزاده طباطبایی یکی از وکلای نجفی که پس از مدتی از وکالت این پرونده برکنار شد را بخوانید:

کارشناس اسلحه عنوان مي‌کند 9گلوله شليک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده درخواست کردم اين مساله در هيات کارشناسي مورد بررسي قرار بگيرد. با اين وجود با اين درخواست موافقت نشد. ما پيگير اين ماجرا بوديم. روز سه‌شنبه که قتل اتفاق افتاد آقاي رکني از قم با بنده تماس گرفت و گفت من از طريق فضاي مجازي و تلويزيون ماجراي قتل را شنيده‌ام. وي مدعي بود از ماه‌ها قبل ميترا استاد از وي داروي روانگردان مي‌گرفته که باعث سلب اختيار انسان مي‌شده است.

در نتيجه احتمال اينکه آقاي نجفي نيز اين دارو را مصرف کرده باشد وجود دارد. بنده روز چهارشنبه يعني يک روز پس از قتل اين مساله را مطرح کردم و از دادگاه خواستم که آقاي رکني را احضار کنند تا توضيحات دقيق‌تري از اين ماجرا را در اختيار دادگاه و وکلا قرار دهند. با اين وجود اين اتفاق رخ نداد. پس از آن ما اين دارو را از آقاي رکني گرفتيم و به آزمايشگاه داديم. آزمايشگاه نيز تاييد کرد که اين نوعي داروي روانگردان است.

به همين دليل نيز ما به دنبال اين بوديم که آزمايشي ويژه در اين زمينه از آقاي نجفي گرفته شود. اين اتفاق نيز رخ نداد. دليل آن نيز اين بود که دستگاه قضائي به دليل حساسيت پرونده و فشار افکار عمومي تلاش مي‌کرد به صورت ويژه و فوري به اين پرونده رسيدگي کند. البته ديوان نيز ايراداتي به اين پرونده وارد کرده و پرونده را براي تکميل تحقيقات بازگردانده است.

ما تصور مي‌کرديم آقاي نجفي چنين دارويي را نخورده و شايد ايشان دارو را بدون اطلاع از ماهيت آن مصرف کرده باشد و به همين دليل ايشان در لحظه قتل اراده‌اي از خود نداشته‌اند. آقاي رکني اين مساله را به صورت کتبي نيز نوشتند و به دادگاه ارائه کردند. با اين وجود تحقيقي در اين زمينه انجام نشد.

هنوز هم آقاي رکني ادعاي خود را تکرار مي‌کند و عنوان مي‌کند براي روشن‌شدن ماجرا اين دارو را کسي مصرف کند تا روشن شود آيا اراده خود را از دست مي‌دهد يا خير. بنده معتقدم بررسي اين ادعاها ابتدايي‌ترين کاري بود که بايد در اين زمينه انجام مي‌شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: میترا استاد نجفی قتل روانگردان شهردار سابق تهران صراط دادگاه علیزاده طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲

 محمود آل بویه مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در بخش پایانی مراسم افتتاح سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته گفت: نمایشگاه‌هایی، چون سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته به صنایع کمک می‌کند که توانمندی‌هایشان را به یکدیگر معرفی کنند تا کشور در همه عرصه‌ها به خودکفایی برسد؛ مصرف‌کننده ما باید به کالای سلامت‌محوری که از مجاری درست به بازار وارد شده‌اند، دسترسی داشته باشد. خوشبختانه در سال‌های اخیر عرضه کالا‌های تقلبی و قاچاق در بازار‌های کشور کم شده، اما این از مواردی است که کمش هم زیاد است.

به گزارش ایفدانا، مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خبر داد: وزارت غذا و دارو و ۱۷ نهاد ناظر دیگر تلاش می‌کنند که کالا‌های قاچاق را شناسایی کرده و به مصرف‌کنندگان معرفی کنند تا از بازار جمع‌آوری شوند و با تولیدکنندگانشان برخورد شود.

آل بویه خبر داد: سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ نمونه فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در سطح بازار را شناسایی و معرفی کرد؛ مجموعاً سازمان غذا و دارو در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۹۰۰ نمونه محصول غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار را شناسایی و اطلاع‌رسانی عمومی کرده است.

او ادامه داد: صاحبان برند باید مراقب برندشان باشند. مصرف‌کنندگان نیز باید سعی کنند که محصولات آرایشی، بهداشتی و سلولزی را از مراکز مجاز تهیه کنند؛ اخیرا برخی از فروشگاه‌های اینترنتی محصولات مذکور را برای ۷۵ تا ۸۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهند و مطمئنا یک جای محصولی که با تخفیف بالا عرضه می‌شود، اشکال دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی کلينيک

دیگر خبرها

  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو‌های تقلبی و قاچاق
  • کدام داروها را می توان بدون نسخه خرید؟ | زمانی که باید مصرف داروهای OTC را قطع کنید
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • تهیه بیش از ۳۰۰ دارو از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشور/ ارسال ۳۵۰ قلم داروی طبیعی به کمیسیون قیمت
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور