Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:24:53 GMT

روزنامه های دوحه در شوک ویرانی السد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۶۶۱۵

جلد امروز تمام روزنامه های ورزشی دوحه تحت الشعاع ویرانی کاخ آرزوهای السد مقابل رقیب سعودی با یک کارت قرمز نابهنگام و جنجالی قرار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، حتی بدبین ترین طرفدار قطری هم تصور نمی کرد تیم آماده و سرحال السد در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2019 این گونه در خانه مقابل الهلال تسلیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست 4-1 مقابل قهرمان عربستان شوک عجیبی برای قطری ها بود تا جلد امروز روزنامه های ورزشی این کشور در محاصره تیترها و عکس های مهم این رویارویی قرار بگیرد.


در این بین اما بیشتر رسانه های قطری روی عملکرد داور عمانی زوم کرده و به کارت قرمزی پرداختند که احمد الکاف از جیب خود خارج برای اخراج عبدالکریم حسن مدافع چپ و ملی پوش السد مورد استفاده قرار داد. صحنه ای که کورسوی امید ژاوی و شاگردانش برای کامبک به بازی را از بین برد تا راه برای بردی قاطعانه از سوی الهلالی ها هموار شد.


در این بین یکی دو روزنامه هم بودند که برای کم اهمیت جلوه دادن این اتفاق ترجیح دادند جلد خود را به مسابقات قهرمانی دو و میدانی جهان در ورزشگاه زیبای دوحه اختصاص به موفقیت برخی ورزشکاران و ثبت رکوردهای جدید در این مسابقات اشاره داشته باشند. با این وجود ویرانی کاخ آرزوهای السد آن هم در شرایطی که همه انتظار صعود شاگردان ژاوی به فینال را داشتند، مسلما سوژه ای نخواهد بود که به این زودی از اذهان پاک شود.

 

 

 

 

 

عربستان الهلال عربستان قطر السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان قطر السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6087935

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی ویرانی عظیم در خان‌یونس را نشان می‌دهد
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • ویرانی عجیب در خان یونس غزه + عکس ها
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم