Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان زابل بر لزوم توسعه فضا‌های آموزشی و ایمن سازی و استاندارد سازی آن و بازسازی فضا‌های آموزشی ناایمن مطابق دستورالعمل دادستان کل کشور تاکید کرد. تاریخ انتشار: 10:16 - 10 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۸۷۷

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به مناسبت آغاز سال تحصیلی رئیس اداره آموزش و پروش به همراه جمعی از مدیران ارشد این اداره با دادستان عمومی و انقلاب زابل دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در دفتر جهانتیغ دادستان زابل تشکیل شد مباحث حقوقی و ایمنی مربوط به دانش آموزان، معلمان و فضای فیزیکی مدارس مطرح شد.

ایرج جهانتیغ در این جلسه با ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید و لزوم استفاده از تمامی ظرفیتها جهت ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان و معلمان گفت: متأسفانه در کشور ما بنا به دلایلی بودجه مربوطه کمتر از سطح مورد نظر است.   دادستان زابل تصریح کرد: معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد و لازم است با توجه به شرایط موجود تمام تلاش خود را بکار بسته و نسل حاضر را از خطر ها عبور دهیم.   وی با توجه به حساسیت دوران ابتدایی و شکل پذیری شخصیت کودکان در این دوره گفت: باید وقت بیشتری برای تعلیم و تربیت گذاشت و در زمینه قانون گرایی و قانون مند کردن دانش آموزان و آگاهی بخشی به معلمان در این مسیر با داشتن برنامه مشخص و اقدامات پیش گیرانه تلاش کرد .   جهانتیغ در ادامه به ظرفیت های خوب آموزش و پرورش برای کمک به پیشگیری از وقوع جرم در جامعه اشاره کرد و گفت : در صورت نیاز بنده و قضات دادسرای عمومی و انقلاب زابل با همکاری بسیج حقوقدانان زابل  جهت برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس آمادگی خود را اعلام می داریم و این مسیر را رسالت مهمی برای خود قلمداد می‎کنیم.   دادستان زابل با تاکید بر لزوم توسعه فضاهای آموزشی و ایمن سازی و استاندارد سازی آن و بازسازی فضاهای آموزشی نا ایمن مطابق دستورالعمل دادستان کل کشور ادامه داد: در خصوص شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، فرزندان زندانیان و فرزندان طلاق و دانش آموزان معلول حرکتی و کم توانان اداره آموزش و پروش باید گامهای موثرتری بردارد تا هیچ کس بنا به این دلایل از تحصیل بازنماند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان زابل جهان تیغ مدعی العموم حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد