Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@22:56:43 GMT

اختلال جهانی در توئیتر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۶۷۰۰

اختلال جهانی در توئیتر

 شبکه اجتماعی توئیتر از بامداد امروز (چهارشنبه) در اکثر نقاط جهان دچار اختلال شد و بسیاری از کاربران این شبکه امکان ورود به حساب بر روی دو سایت "Twitter" و "TweetDeck" را پیدا نکردند.

به گزارش ایرنا، حساب مختص به توئیتر دقایقی پیش ضمن تصدیق این اختلال نوشت: ما متوجه از دسترس خارج شدن Twitter و TweetDeck در سراسر جهان شدیم، کاربران احتمالا با مشکل جهت ورود به آن و یا با پیام خطای ورود مواجه می‌شوند، ما اکنون برای رفع آن تلاش می‌کنیم که وضعیت فوری به حالت عادی بازگردد؛ بنابراین گزارش، وخیم‌ترین وضعیت اکنون در بخش شرقی آمریکا بخصوص در نیویورک و واشنگتن دی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سی، تمامی اروپا و کشور‌های اسکاندیناوی مشاهده می‌شود.

رصد صورت گرفته توسط شبکه اجتماعی توئیتر نشان می‌دهد که این اختلال در حال وخیم‌تر شدن است و تاکنون علت این اختلال مشخص نشده است.

توئیتر که در سال ۲۰۰۶ میلادی پا به عرصه شبکه جهانی اینترنت نهاد، توانست در سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از سه میلیارد دلار عادی داشته باشد، این شبکه اجتماعی تا فوریه ۲۰۱۹ میلادی نزدیک به ۳۲۰ میلیون کاربرفعال داشته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: توئیتر اختلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو

به تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «سیل عظیم نیرو‌های گشت ارشاد در پارک دانشجو» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

بر این اساس حتی برخی چهره‌ها نیز دست به تحلیل و ارائه نظر کردند..

این درحالی است که تصویر ادعایی مربوط به سال ۱۳۹۶ است و ارتباطی به این روز‌ها ندارد.

نکته تامل برانگیزتر این است که برخی دیگربا سوءاستفاده از این تصویر، بار دیگر تسویه حساب سیاسی کردند و عکس سال ۹۶ را به علیرضا زاکانی نسبت دادند.

از هفته گذشته که طرح نور توسط نیروی انتظامی آغاز شده است، اخبار غیر دقیق و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است، حتی در روز‌های گذشته کشته شدن یکی از اراذل قمه به دست نیز به عنوان دختر جان باخته در طرح عفاف و حجاب جا زده شده بود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به کرمانشاه
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری