Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس‌جمهور امروز در جلسه هیئت دولت گفت: ملت بزرگ ایران بعد از یک سال و نیم فشار مداوم اقتصادی از هر روز دیگر قدرت، توان و جایگاهش در سطح جهان روشن‌تر شده است. تاریخ انتشار: 10:21 - 10 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۸۸۴

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز چهارشنبه طی سخنانی در جلسه هیئت دولت با اشاره به سختی‌ها و غربت ظاهری امام خمینی(ره) در دوران تبعید و حضور ایشان در پاریس که در واقع یک فرج و گشایش برای انقلاب بود ،‌ اظهار کرد: به نظر می‌رسد تاریخ در حال تکرار شدن است چرا که همه به ما فشار آورده‌اند؛ آمریکا بدترین فشارهای اقتصادی را به مردم ما وارد کرد و اجازه نداد شرکت‌های اقتصادی کشورهای دنیا با ما کار کنند و در فروش نفت و روابط بانکی و بیمه‌ای ما اخلال ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ظاهر امر این بودکه این فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ایران یک نتیجه مناسبی برای آنها خواهد داشت اما امروز ما احساس می‌کنیم که درست بالعکس شده است یعنی ملت ما بعد از یکسال و نیم فشار مداوم امروز از هر روز دیگری قدرت و جایگاهش در سطح جهان روشنتر شده است.

تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور هیئت دولت حضرت امام ره فروش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی