Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران در تبریز تیم سوهان محمد سیمای قم در دیداری خارج از خانه به میدان می‌رود و این مسابقه به معنای پایان نیم فصل برای نماینده قم است.

تیم سوهان محمد سیما که در جمع تیم های بالانشین جدول قرار دارد از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۲ مهر در سالن پور شریفی تبریز میهمان تیم مس سونگون است و تلاش می‌کند با کسب امتیاز در خانه حریف، شانس خود برای کاهش فاصله با صدر جدول افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فوتسال قم در جدول با ۲۱ امتیاز  از ۱۲ بازی و یک بازی کمتر از رقبا در رده ششم جدول قرار دارد و فاصله این تیم با ۳ تیم هم امتیاز صدرنشین ۲ امتیاز است و این موضوع اهمیت بازی با مس سونگون را دوچندان می کند.

دیدار برابر مس سونگون گرچه در ظاهر چیزی شبیه به ماموریت غیر ممکن است و تقابل با تیم مدعی قهرمانی و نماینده ایران در مسابقات باشگاه های آسیا و باشگاه های جهان کاری دشوار است اما امید به کسب نتیجه در تبریز همچنان در اردوی تیم سوهان محمد سیما وجود دارد.

مس سونگون در حال حاضر با ۱۰ بازی یعنی ۳ بازی کمتر از رقبا ۲۲ امتیازی است و قهرمان احتمالی نیم فصل خواهد بود اما اگر سوهان محمد سیما بتواند دست به کاری بزرگ بزند و در تبریز این تیم را شکست دهد آن گاه با ۲۴ امتیاز نیم فصل را به پایان می برد و این امتیاز به معنای حداقل نایب قهرمانی در نیم فصل خواهد بود.

سوهان محمد سیما در بازی تبریز البته به یک امتیاز هم قانع است و یک تساوی را نیز فرصتی برای کم کردن فاصله خود با رقبایش قلمداد می کند اما بدیهی است مس با لشکری از ستاره از این بازی چیزی جز برد نمی خواهد.

شاگردان محسن حسن زاده در دیدار روز جمعه در تبریز کار سختی برای کسب پیروزی در پیش دارند البته با توجه به سطح آمادگی بازیکنان تیم سوهان محمد سیما شانس پیروزی برای این تیم نیز صفر نیست و نماینده قم می‌تواند از آذربایجان شرقی با دست پر به خانه بازگردد.

کد خبر 4734622

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال قم هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان خطبه های نماز جمعه گردشگری بیرجند شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟