Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@03:21:34 GMT

توئیتر دچار اختلال جهانی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۷۲۹۵

توئیتر دچار اختلال جهانی شد

حساب مختص به توئیتر دقایقی پیش ضمن تصدیق این اختلال نوشت: ما متوجه از دسترس خارج شدن Twitter و TweetDeck در سراسر جهان شدیم، کاربران احتمالا با مشکل جهت ورود به آن و یا با پیام خطای ورود مواجه می‌شوند، ما اکنون برای رفع آن تلاش می‌کنیم که وضعیت فوری به حالت عادی بازگردد؛ بنابراین گزارش، وخیم‌ترین وضعیت اکنون در بخش شرقی آمریکا بخصوص در نیویورک و واشنگتن دی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی، تمامی اروپا و کشور‌های اسکاندیناوی مشاهده می‌شود.

رصد صورت گرفته توسط شبکه اجتماعی توئیتر نشان می‌دهد که این اختلال در حال وخیم‌تر شدن است و تاکنون علت این اختلال مشخص نشده است.

توئیتر که در سال ۲۰۰۶ میلادی پا به عرصه شبکه جهانی اینترنت نهاد، توانست در سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از سه میلیارد دلار عادی داشته باشد، این شبکه اجتماعی تا فوریه ۲۰۱۹ میلادی نزدیک به ۳۲۰ میلیون کاربرفعال داشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: توئیتر شبکه اجتماعی اختلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل

در شرایطی که تنش میان ایران و اسرائیل در اوج خود قرار گرفته است، کاربران توئیتر به موضوع گشت ارشاد و حجاب حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

داده‌های توئیتر نشان می‌دهد که تا پیش از روز گذشته، فضای توئیتر کاملا متأثر از تنش میان ایران و اسرائیل بوده؛ اما از روز گذشته و به‌دنبال انتشار ویدئوهای رفتارهای گشت ارشاد بر سر موضوع حجاب،  به‌مرور حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و به مهم‌ترین موضوع توئیتر تبدیل شده است.

ذکر این نکته ضروری است که این نمودار فقط بر مبنای توئیت‌هاست؛ و اگر ریتوئیت‌ها نیز در نظر گرفته شوند، آنگاه مطالب مربوط به تنش میان ایران و اسرائیل بیشتر خواهد بود. با این حال از آنجایی که اقدامات سازمان‌یافته می‌تواند در تعداد توئیت یا ریتوئیت مؤثر باشد، در این مقایسه تعداد توئیت در نظر گرفته شده است.

منبع: کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • کل آلمان خوشحال از قهرمانی بایر، حتی بایرن! (عکس)
  • اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت
  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • طلای جهانی دوباره پر کشید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷