Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد ساداتی نژاد از راه اندازی چهار شعبه جدید تجدیدنظر ویژه شهرستان‌های شمال استان اصفهان خبر داد و گفت: این چهار شعبه، شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نظنز و گلپایگان را پوشش خواهند داد.

دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بر اساس تصمیم جدید رئیس قوه قضائیه که با هدف کاهش پرونده‌های دادگاه مرکزی استان و سهولت رسیدگی به دعاوی و رفاه مردم صورت گرفت است، چهار شعبه جدید تجدیدنظر ویژه شهرستان‌های شمال استان اصفهان دایر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: این چهار شعبه جدید، شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نظنز و گلپایگان را پوشش خواهند داد.

 

سادتی نژاد ادامه داد: این اقدام شایسته برای نخستین بار در کشور و در راستای کاهش مراجعات مردم شهرستان کاشان و شهرهای همجوار به مرکز استان که مجبور بودند جهت پیگیری پرونده خود کیلومترها راه طی کنند، صورت گرفته است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این امر مهم با هدف کاهش جمعیت کیفری زندانیان که از جمله سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و منویات رئیس دستگاه قضاست انجام شد.

 

وی افزود: ایجاد این شعبات موجب حفظ قضات با تجربه منطقه در مجموعه قضایی و دادگاه‌های تجدید نظر خواهد شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد ارزانی روزنامه موکب اربعین نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس دادگاه تجدید نظر شهرستان آران و بیدگل دادگاه آران و بیدگل نطنز گلپایگان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال

از جنگل‌های سرسبز و انبوه گرفته تا دشت‌های پر از گل و گیاه، سواحل زیبای دریای خزر و آبشارهای خروشان، همه و همه در انتظار شما هستند تا سفری خاطره‌انگیز را به شما هدیه دهند. شمال با تنوع آب و هوایی و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، مقصدی ایدئال برای سفر در فصل بهار است. فرقی نمی‌کند که به دنبال آرامش و سکوت هستید یا تفریحات هیجان‌انگیز، شمال برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد. به همین جهت در این مقاله، تصمیم داریم شما را با نکات مهم در سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال آشنا کنیم تا بتوانید سفر بی‌دغدغه‌ای را تجربه کنید.

معرفی امکانات انواع ویلاهای شمال

همان‌طور که می‌دانید، ویلاهای بی‌شماری در شهرهای شمالی وجود دارند و هر یک، امکانات خاصی را شامل می‌شوند. در ادامه متن، به معرفی برخی از امکانات انواع ویلاهای شمال پرداخته‌ایم تا شما در زمان اجاره ویلا، با دقت آن‌ها را در نظر گرفته و مطابق با نیاز خود آن را اجاره کنید.

استخر: یکی از محبوب‌ترین امکانات ویلاها در شمال، استخر است. استخر می‌تواند سرپوشیده یا روباز باشد و در اندازه‌های مختلف ساخته شود. وجود استخر در ویلا، امکان شنا و تفریح در آب را برایتان فراهم می‌کند. جکوزی: وان آب گرمی است که برای ماساژ و آرامش عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. جکوزی می‌تواند در داخل یا خارج از ویلا نصب شود. سونا: اتاقی است که با بخار یا گرمای خشک پر می‌شود و برای سلامتی و شادابی پوست و مو مفید است. باربیکیو: وسیله‌ای برای پخت‌وپز غذا در فضای باز است. وجود باربیکیو در ویلا، امکان پخت‌وپز غذاهای خوشمزه و لذت بردن از فضای باز را برای شما فراهم می‌کند. بیلیارد: یک بازی تفریحی است که می‌تواند مسافران را در داخل ویلا سرگرم کند.

علاوه بر امکانات ذکر شده، ویلاها در شمال ممکن است دارای امکانات دیگری مانند: مبلمان، لوازم آشپزخانه، ظروف، ملحفه و حوله نیز باشند. هنگام انتخاب ویلا، به امکاناتی که برای شما مهم هستند، توجه کنید تا از سفر خود لذت ببرید.

بررسی شرایط اجاره ویلاهای ساحلی رامسر

رامسر، یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران، با سواحل زیبا، جنگل‌های سرسبز و کوه‌های مرتفع، مقصدی ایدئال برای سفر و گذراندن تعطیلات است. اجاره ویلا رامسر بخصوص از نوع ساحلی، به شما امکان می‌دهد تا از اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز در این شهر زیبا لذت ببرید.

تصور کنید که صبح‌ها با صدای امواج دریا و نسیم خنک ساحل از خواب بیدار می‌شوید و می‌توانید از منظره طلوع خورشید بر فراز دریای خزر لذت ببرید. در طول روز می‌توانید در ساحل قدم بزنید، شنا کنید یا از تفریحات ساحلی دیگر به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در شب نیز می‌توانید در تراس ویلای خود بنشینید و به صدای امواج دریا گوش دهید و خود را غرق در آرامش ساحل کنید.

ویلاهای ساحلی رامسر در تنوع بالایی از نظر امکانات و قیمت وجود دارند. شما می‌توانید ویلایی با امکانات کامل مانند: استخر، جکوزی، ساحل اختصاصی و غیره را انتخاب نمایید و یا ویلایی ساده‌تر با امکانات رفاهی محدودتر را با قیمتی مناسب‌تر اجاره کنید. در نهایت، انتخاب اجاره ویلاهای ساحلی رامسر، به سلیقه و شرایطتان بستگی دارد. اگر به دنبال اقامتی آرام با منظره‌ای زیبا هستید، اقامت در ویلاهای ساحلی رامسر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شرایط اقامت در کلبه‌های جنگلی ماسال

ماسال یکی از شهرستان‌های استان گیلان است که به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و جنگل‌های انبوه، به بهشت گمشده شهرت دارد. اقامت در کلبه‌های جنگلی ماسال، تجربه‌ای خاطره‌انگیز از سفر به این منطقه را برای شما رقم خواهد زد. با اجاره این کلبه‌ها چشم‌اندازهای جنگلی، کوهستانی و رودخانه‌ای ماسال، روح و جان شما را جلا خواهند داد و فرصتی بی‌نظیر، برای تجربه زندگی ساده و روستایی را در اختیارتان قرار می‌دهند. در متن ذیل، شما را با برخی از شرایط اقامت در کلبه‌های جنگلی ماسال آشنا می‌کنیم:

ظرفیت

ظرفیت کلبه‌ها معمولاً بین 2 تا 8 نفر است و برخی از آن‌ها می‌توانند برای افراد بیشتر ظرفیت داشته باشند. به طور کلی، برای اقامت راحت‌تر، تعداد نفرات را متناسب با ظرفیت کلبه انتخاب کنید.

مدت اقامت

حداقل مدت اقامت در اکثر کلبه‌ها یک شب است و اقامت‌های طولانی‌تر می‌توانند شامل تخفیف شوند. فراموش نکنید که در تعطیلات و فصل‌های پر تقاضا، این شرایط متفاوت است.

حیوان خانگی

ورود حیوان خانگی به اکثر کلبه‌ها مجاز نیست. قبل از اجاره ویلا در ماسال، فراموش نکنید که حتماً با صاحب ویلا در مورد شرایط ورود حیوانات خانگی خود سوال کنید.

ممنوعیت‌ها

برگزاری جشن یا مهمانی در اکثر کلبه‌ها ممنوع است و شما باید از ایجاد سروصدا و مزاحمت برای همسایگان خودداری کنید.

سایر شرایط

معمولاً نظافت نهایی کلبه بر عهده مهمان است. در صورت عدم نظافت، ممکن است مشمول جریمه شوید.

حال که با موارد ضروری در سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال آشنا شده‌اید، پس وقت آن رسیده که خود را برای سفری فراموش‌نشدنی آماده کنید و از زیبایی‌های شمال کشور دیدن کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896282

دیگر خبرها

  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی