Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارسلان غمگین سرپرست اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی خوزستان گفت: یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صیانت از نیروی کار است که باید برای سالم سازی فضای کار و ایجاد محیطی با نشاط اقدام کنیم.

او افزود: کارگران صبور‌ترین قشر جامعه هستند که با تمام کمبود‌ها و کاستی‌ها همچنان به تلاش ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غمگین بیان داشت: مرتفع شدن خلأ مدیریت در ترویج فرهنگ کار و تلاش و ایجاد نشاط در محیط‌ های کارگری از هدف‌های تشکیل معاونت رفاه اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: برنامه‌های خلاقانه و نشاط انگیز برای کاهش استرس ناشی از کار و بهره وی بیش‌تر در محیط‌ های سخت و طاقت فرسای کاری به ویژه در واحد‌های کارگری استان- که شرایط خاصی دارد- ضرورت دارد.

انتهای پیام/م

مناسب سازی فضای کار در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت تعاون کار اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: راهبرد جهاد کشاورزی، واگذاری وظایف به شرکت ها و تشکل ها، تعاونی ها و شرکت های دانش بنیان است تا دولت به سمت کارهای حاکمیتی سوق یابد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در گفتگو با برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: مسولیت اصلی وزارت جهاد کشاورزی تولید فضای سالم، کافی و در دسترس محصولات غذایی در داخل کشور و برداشتن محدودیت های صادراتی است.

نیکبخت با اشاره به بارش باران از نیمه دوم بهمن ماه بیان داشت: با توجه به تغییرات اقلیمی در جهان و قرار گرفتن ایران در کمربند منطقه خشک و نیمه خشک، برای استفاده از منابع از طریق شرکتهای دانش بنیان، دانشگاه های کشاورزی، موسسات تحقیقاتی و پژوهشگران متخصص درصدد تامین منابع با افزایش بهره وری هستیم.

وی با تاکید بر نقش حاکمیتی دولت خاطر نشان کرد: یکی از راهبردهای وزارت جهاد، واگذاری وظایف به شرکت ها، تشکل ها، تعاونی ها و دانش بنیان هاست تا ضمن‌ تامین نیاز داخل، بازار کشورهای همسایه را بدست آورده و برای کشورهای دور هم نقشه راه برنامه ریزی کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی با ارائه آماری در حوزه صادرات گوجه، پیاز و سیب زمینی عنوان کرد: با توجه به اینکه هر سال با نوسال قیمت این 3محصول روبرو بودیم، با صادرات 10هزار تنی گوجه، پیاز و سیب زمینی، ممنوعیت ها و محدودیتهای تولید و صادرات برداشته شد؛ بطوریکه در سال 1402 علیرغم تولید و تنظیم بازار تخم مرغ به صادرات بیش از 136هزار تن تخم مرغ دست یافتیم.

نیکبخت اولویت بعدی وزارت جهاد را حوزه آبخیزداری دانست و گفت: با وجود ظرفیت های بسیاری که در تولید ماهیان زینتی، گرمابی، سردابی، تولید در قفس داریم، فقط 15 درصد از ظرفیت کشور استفاده شده که با وجود 550حلقه چاه می توان از این منابع در جهت پرورش ماهی، زراعت و باغبانی استفاده کرد.

وی ظرفیت سواحل شمال و جنوب کشور را برای سرمایه گذاری بسیار بی نظیر دانست و اظهار امیدواری کرد تا علیرغم تامین داخلی، بتوان از تولید پایدار در صنایع تکمیلی و تبدیلی و صادرات بهره برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد