Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطار به عنوان امن ترین وسیله نقلیه در جهان توانسته با ارائه امکانات نظر مسافران بسیار زیادی را به خود جلب نماید.

به گزارش ایسنا بنابراعلام تیک بان، با روی کار آمدن قطار در  سیستم حمل و نقل جاده ای ایران این امکان برای مسافران به وجود آمد تا نسبت به گذشته زمان کمتری را برای جابه جایی صرف نمایند.

علاوه بر سرعت، امکانات بی نظیری نیز در هنگام سفر به مسافران ارائه می شود تا بتوانند سفری سریع با تجهیزات مناسب را تجربه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیط قطار نه تنها در ایران بلکه در جای جای این کره خاکی طرفداران بسیار زیادی را به خود می بیند. آمار کسانی که از قطار برای مسافرت خود استفاده می کنند به میلیون ها نفر می‌رسد.

دلیل این همه رضایت از قطار چیست؟ چه عواملی باعث شده تا نفرات بسیار زیادی از قطار به عنوان وسیله نقلیه استفاده کنند؟ سفر با قطار چه مزایایی با خود به همراه دارد؟ اگر مایلید تا به سوالات ذهنی خود دست پیدا کنید، در این مطلب با ما همراه باشید.

ثبات در قیمت

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده قطار محبوبیت خاصی را بدست آورد، ثبات در قیمت بلیط قطار است. قیمت بلیط قطار ثابت بوده و در اکثر مواقع از فصل در مسیرهای مختلف ارزان می‌باشد.

میزان بار قابل حمل

وقتی از قطار به عنوان وسیله نقلیه استفاده می‌نمایید، این امکان برای شما وجود دارد که وسایل سفر خود را به حجم دلخواه در قطار با خود به همراه داشته باشید. این موضوع بدین معنی نیست که بارهایی با حجم های بسیار بزرگ را نیز می‌توان با قطار حمل نمود، بلکه نسبت به هواپیما و اتوبوس میزان بار جا به جایی بیشتر می‌باشد.

خدمات متنوع

رزرو بلیط قطار با هزینه های مختلف برای مسافران قابل اجرا می‌باشد. شرکت های مختلف حمل و نقل ریلی با توجه به خدمات ارائه شده، هزینه هایی را برای بلیط های خود در نظر می‌گیرند. این هزینه ها با ارائه امکانات رابطه مستقیم دارد. هر چه امکانات و خدمات توسط شرکت های حمل و نقل ریلی بیشتر باشد، قیمت بلیط قطار نیز بیشتر خواهد بود. در هر رده مالی که قرار داشته باشید، قطار بلیط ارائه می‌دهد.

مهربانی با محیط زیست

قطار یکی از وسایل نقلیه است که دوست دار محیط زیست بوده و آلودگی بسیار پایینی را به همراه دارد. کسانی که دوست دار طبیعت و محیط زیست هستند به دلیل این خصوصیت قطار بیشتر از آن استفاده می‌نمایند.

احساس امنیت

همانطور که قبلا نیز گفته بودیم، یکی از بارزترین خصوصیات استفاده از قطار امنیت بالای آن است. امروزه مسافران بسیار زیادی در سفرهای هوایی و حوادث جاده ای جان خود را از دست می‌دهند. در سفر با قطار تعداد حادثه ها در سال بسیار بسیار اندک و ناچیز می‌باشد.

راحتی در سفر

وقتی قطار را به عنوان وسیله نقلیه سفر خود و خانواده انتخاب می‌کنید، این امکان برای شما و خانواده محترم وجود دارد که، در هنگام خستگی در راهروی قطار قدم بزنید، در رستوران غذا بخورید و از طبیعت پیش رو استفاده نمایید. اگر در پی سایتی معتبر و ایمن هستید تا بلیط قطار خود را خریداری کنید، ما به شما تیک بان را پیشنهاد می‌کنیم.

سایت تیک بان تمامی مسیرهای موجود در داخل ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین این سایت با تیم پشتیبانی خود به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مراحل تهیه بلیط در کنار شما خواهد بود.

 انتهای رپرتاژ خبری 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید بلیط قطار قیمت بلیط قطار رزرو بلیط قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان از توقف قطار تهران - گرگان بین راه بر اثر آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!