Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@08:03:21 GMT

نامه محمود عباس به پادشاه عربستان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۸۶۰۶

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری معا، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عصر روز گذشته- سه شنبه- با ارسال نامه‌ای به «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه عربستان، اعلام کرد که «از مواضع حمایتگرانه این کشور از مردم فلسطین» تقدیر می‌کند.

محمود عباس در این نامه نوشت: «مواضع عربستان با رهبری شجاعانه و خردمندانه شما باعث افتخار مردم و رهبران آنها است، مواضع ثابت و نقش مهم شما در قبال فلسطین و مردم آن در طول مراحل مختلف و در تمامی شرایط در مسیر مبارزه ملی فلسطین را ارج می‌نهیم، این امر بر عمق پایبندی به مسائل امت ما و دفاع از حقوق آن و عمل برای بازپس گیری اراضی آن تأکید می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد که مواضع عربستان در حمایت از ملت ما از جمله همراهی و تشویق جوانان فلسطینی برای مشارکت در تمام  امور ورزشی همیشه و همواره بزرگ و تاریخی بوده است. 

 عباس ابراز امیدواری کرد که عربستان به دعوت فدراسیون فلسطین از تیم ملی سعودی برای دیدار با تیم فلسطین در ورزشگاه «فیصل الحسینی» در قالب مسابقات مقدماتی جام جهانی در تاریخ ۱۵ اکتبر به منظور تحقق رؤیای همه مردم فلسطین برای مسابقه در خاک خود پاسخ مثبت دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمود عباس ریاض حمایت ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مردم طاهر گوراب صومعه سرا در حمایت ازعملیات سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح برای پاسخ تلافی جویانه به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در این شهر راهپیمایی کردند و شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

دانش آموزان سیاهکلی هم دردفاع از عملیات وعده صادق تجمع کردند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

همچنین نشست تبیین عملیات وعده صادق با حضور ۲۰۰ نفر از دانش آموزان و خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان خشکبیجار در این بخش برگزار و زوایای نظامی ، علمی و سیاسی ازعملیات تاریخ ساز سپاه پاسداران برای دانش آموزان تشریح شد.

دیگر خبرها

  • حماس: مواضع دولت بایدن درباره غزه متناقض است
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • مواضع متناقض آمریکا در باره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه