Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،  محمدرضا رضایی‌کوچی از دو شکایت کمیسیون عمران از دولت در زمینه مسکن خبر داد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در زمینه واگذاری زمین‌های دولتی و بازسازی بافت‌های فرسوده، ورود جدی نداشته است که اگر این اقدام انجام می‌شد، قیمت مسکن بیش از ۲۰ درصد کاهش می‌یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی را طبق ماده ۲۳۵ آئین‌نامه داخلی در مورد عملکرد دستگاه‌هایی که همکاری لازم را با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین‌های دولتی نداشته‌اند، تهیه کرده‌ایم که به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

رضایی‌کوچی افزود: علاوه‌ بر این، گزارش دیگری طبق ماده ۲۳۵ آئین‌نامه داخلی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در نوسازی بافت‌های فرسوده تهیه کرده‌ایم که این گزارش نیز به زودی در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

به گزارش مهر، طبق ماده ۲۳۵ آئین‌نامه داخلی مجلس، نمایندگان می‌توانند از تخلفات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی به قوه قضائیه شکایت کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش ایرنا،خبرگزاری رویترز، به دنبال انتشار گزارشی از شرکت سازنده بدنه این جت که قصد دارد اولین بدنه هواپیما را تا سپتامبر ۲۰۲۷ تحویل دهد، یکی از مدیران اجرایی این شرکت چینی گفت: اولین جت پهن پیکر شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین (COMAC) در «مرحله طراحی دقیق خود» است.

به نظر می رسد بیانیه سازنده، اولین نشانه ای از جدول زمانی تولید این جت به نام «C۹۲۹» از زمانی است که روسیه در سال ۲۰۲۳ سرمایه گذاری مشترک چین و روسیه را برای توسعه هواپیمای دو راهرو ترک کرد.

چین، از طریق شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین، سرمایه گذاری زیادی در تلاش خود با هدف ورود به بازار هواپیماهای مسافربری تحت سلطه هواپیماسازان غربی «بوئینگ» (BA.N) و «ایرباس» (AIR.PA) انجام داده است.

شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین، تاکنون جت باریک بدنه «C۹۱۹» و جت منطقه ای «ARJ۲۱» را وارد بخش تجاری کرده است اما برنامه بهره برداری از نمونه های پهن پیکر به طولانی مدت با تاخیر مواجه شده است.

این شرکت می گوید که جت C۹۲۹ بین ۲۸۰ تا ۴۰۰ صندلی و بُردی معادل ۱۲ هزار کیلومتر خواهد داشت.

در بحبوحه کمبود جهانی هواپیماهای جدید، مقامات پکن گفته اند که می خواهند جایگاه شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین را در داخل این کشور و به طور بین المللی در سال جاری میلادی ارتقا دهند. از طرفی، شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین نیز به شدت به قطعات طراحی شده غربی متکی هستند.

بر پایه این گزارش، چین همچنین در حال کار بر روی یک موتور پهن پیکر داخلی است.

یکی از نمایندگان شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین در نمایشگاه هوایی سنگاپور ماه گذشته میلادی گفت: موتور C۹۲۹ هنوز تعیین نشده است.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888649

دیگر خبرها

  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • آمریکایی‌ها از اپل شکایت کردند
  • ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی