Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ سخنگوی دولت در واکنش به ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر این که فشار دولت و قوه قضاییه باعث کاهش حکم حسین فریدون از 7 سال به 5 سال شده است تصریح کرد: این موضوع از بنیان دروغ است.
به گزارش ایسنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره ادعای برخی رسانه‌ها در خصوص فشار دولت به قوه قضاییه برای تبدیل حکم 7 سال  حسین فریدون به 5 سال با طرح این پرسش که اصلا کسی باور می‌کند دولت به قوه قضاییه فشار بیاورد و بگوید که حکم 7 سال، را 5 سال کنید؟ اظهار کرد: این ادعا از بنیان دروغ است و رئیس جمهوری هیچ دخالتی در این فرآیند نداشته همچنین بحثی نیز در این خصوص تاکنون مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حکم صادر شده برای آقای فریدون، تصمیمی است که قوه قضاییه اتخاذ کرده و امیدواریم این تصمیم منصفانه باشد؛ حق اعتراض به حکم صادر شده برای هر شهروندی وجود دارد و آقای فریدون نیز این حق را دنبال می‌کند.
سخنگوی دولت با تاکید بر این که به دولت دوازدهم نمی‌خورد که در احکام قوه قضاییه دخالت کند و اصلا بنای  دخالت در این خصوص وجود ندارد گفت: موضوع این است که حکمی صادر شده و احترام به آن نیز وجود دارد اما پرسشی مطرح می‌شود مبنی بر این که چگونه محتوای پرونده در سایت‌ها می‌رود و چاپ می‌شود؟  و علامت‌های غلطی داده می‌شود؟ به نظر من برخی باید پاسخگوی این روند باشند.
ادامه دارد... برچسب ها: علی ربیعی

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج غنی سلطانی، پدر شهید فریدون سلطانی پس از سال‌ها فراغ در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این پدر شهید، امروز با حضور مردم شهید پرور مراغه در گلشن زهرای این شهر برگزار شد.

شهید فریدون سلطانی، متولد ۱۳۴۷، به عنوان سرباز سپاه به جبهه اعزام شد و ۲۴ آبان ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

مردم شهید پرور مراغه در دوران دفاع مقدس یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم دفاع از وطن کرده اند.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سخنگوی دولت به خبر خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونیستی
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • استفاده از جایگزین های نمک خطر مرگ های قلبی را کاهش می دهد
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • واکنش دولت به درخواست ها برای تغییر تیم اقتصادی
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت