Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهیار روستای حسن‌آباد همدان با بیان اینکه موافق الحاق این روستا به شهر همدان هستیم، گفت: مردم حسن آباد اعتراضی به الحاق روستا به شهر همدان ندارند بلکه نمی‎توانند بیان کنند و زبان گویایی ندارند.

مصطفی امیری در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه عواقب و طبعات الحاق خیر است، اظهار کرد: مردم حسن آباد سالهای سال پیگیر شهر شدن روستای خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از موضوع الحاق روستا به شهر، موجی از ساخت و ساز در روستا ایجاد شده است، تصریح کرد: افراد زیادی از دلالان و واسطه‌ها با سراسیمگی به سمت حسن آباد حرکت کرده اند و شروع به ساخت و سازهای غیرمجاز کردند.

امیری با اشاره به اینکه براساس قانون باید جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود، افزود: متأسفانه برخی افراد در زمان ورود پلیس ساختمان درگیری به وجود می‌آورند و گستاخی را به حدی رساندند که تهدید می‌کنند.

دهیار روستای حسن آباد همدان ادامه داد: زمانی قیمت هر متر زمین در روستای حسن آباد 20 تومان هم نبود اما امروز به متری 700 هزار تومان رسیده و طبیعی است که مردم منطقه علاقمند به مشارکت در ساخت و سازها شوند.

وی با بیان اینکه ساخت‌و سازهایی که شبانه انجام می‌گیرد هیچ گونه اصول ایمنی را ندارد، یادآور شد: افرادی که ساخت و سازهای غیرمجاز دارند می‌گویند مردم از الحاق ناراضی هستند.

امیری با اشاره به اینکه 1500 خانوار در این روستا سکونت دارند، تصریح کرد: زیرساختهای روستا جوابگوی این جمعیت نیست و از طرفی روز به روز درحال افزایش است.

دهیار روستای حسن آباد همدان با بیان اینکه بیشتر ساخت و سازها از سوی مردم غیربومی صورت می‌گیرد، یادآور شد: مردم روستا مطیع دولت هستند و با اخذ نقشه پروانه از بنیاد مسکن اقدام به ساخت وساز می‌کنند اما افراد غیربومی از سایر روستاها و شهرها در این منطقه ساخت و ساز می‌کنند که نمی‌توانیم جلوی ورود غیربومی‌ها را بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه مردم حسن آباد موافق الحاق روستا به شهر همدان هستند، خاطرنشان کرد: الحاق روستا به شهر به نفع مردم است و باید ساخت و سازها انضباط پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهياري الحاق روستا به شهر همدان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار قابل توجه رییس قوه قضاییه از مقابله با ساخت ویلاهای غیرمجاز

دریافت 3 MB کد خبر 6084819

دیگر خبرها

  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • آمار قابل توجه رییس قوه قضاییه از مقابله با ساخت ویلاهای غیرمجاز
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • تدوین بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز و مالی برای حمایت از بخش خصوصی در اصفهان
  • آغاز عملیات جهش تولید در روستا‌های استان همدان
  • شناسایی ۷.۵ هکتار تغییر کاربری غیرمجاز با ماهواره خیام در همدان