Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسایل اخلاقی و خصوصی است که در فضای مجازی منتشر کرده بود؛ او شاکی خصوصی ندارد.


یک وکیل دادگستری از صدور کیفرخواست برای محسن لرستانی -خواننده- به اتهام افساد فی‌الارض و ارجاع پرونده او به دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد.
به گزارش خرداد، سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرونده موکلم با صدور کیفرخواست به اتهام افساد فی الارض و با شکایت مدعی العموم به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.
حسینی تصریح کرد: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسایل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او شاکی خصوصی ندارد. برچسب ها: محسن لرستانی ، خواننده پاپ ، افساد فی‌الارض

منبع: خرداد

کلیدواژه: محسن لرستانی خواننده پاپ افساد فی الارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اختصاص مقام دوم جهان به این استان در تولید انجیر سیاه گفت: ۳۰هزار تن انجیر سیاه به‌صورت سالانه در لرستان تولید می‌شود. - اخبار استانها -

محمدحسن کیانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد بیان کرد: سطح باغات لرستان 50هزار هکتار است و 43هکتار از این میزان به باغات بارور اختصاص دارد.

او با بیان اینکه 24گونۀ میوۀ معتدل و سردسیری در لرستان کاشت و تولید می‌شود، اضافه کرد: میوۀ گرمسیری(خرما) به‌صورت محدود نیز در پلدختر تولید می‌شود.

پیش‌بینی تولید 550هزار تن گندم در لرستان

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان اعلام کرد: بیش از 320هزار تن محصولات باغی شامل میوه‌ها، تولیدات گلخانه‌ای، گیاهان دارویی و قارچ به‌صورت سالانه در این استان تولید می‌شود.

کیانی‌فر با ذکر اینکه انجیر، انار، گردو، زیتون، زردآلو و سیب شاخص‌ترین محصولات باغی لرستان است، یادآور شد: هلو، شلیل، انواع آلوها، آلبالو، به و سایر گونه‌های میوه نیز در این استان تولید می‌شود.

او با بیان اینکه لرستان مقام نخست تولید انجیر سیاه در ایران و مقام دوم جهان را دارد، خاطرنشان کرد: 2500هکتار سطح زیر کشت این محصول است.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به سطح زیر کشت انجیر سیاه در این استان، خاطرنشان کرد: 30هزار تن انجیر سیاه به‌صورت سالانه در باغات لرستان تولید و روانۀ بازار مصرف می‌شود.

کیانی‌فر با اعلام اختصاص بیش از 3500هکتار از باغات لرستان به کشت انار، بیان کرد: بیشترین سطح زیرکشت این محصول به‌صورت تجمیعی در کوهدشت است.

او با بیان اینکه 50درصد سطح زیر کشت انار در کوهدشت است، اضافه کرد: 50درصد این محصول در باغات سایر شهرها مانند خرم‌آباد و چگنی نیز تولید می‌شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی
  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین
  • عدم رسیدگی مناسب در کلاهبرداری پروژه رضوان
  • تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب
  • پلیس لرستانی با سلام نظامی تشییع شد
  • پدر داماد محکوم به پرداخت دیه شد