Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حادثه تیراندازی روز گذشته در ماهشهر که منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت دو تن دیگر شد، اظهار کرد: در پی مرگ فردی در یک حادثه تصادف، روز گذشته مراسم تشییع جنازه این فرد در شهرک طالقانی ماهشهر برگزار شد که در جریان این مراسم، عده‌ای شروع به تیراندازی کردند.

وی افزود: پس از آن، ماموران نیروی انتظامی برای ممانعت از تیراندازی در مراسم، در محل حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی می‌خواستند افرادی که سلاح داشتند و تیراندازی می‌کردند را بازداشت کنند اما بین افرادی که در حال تیراندازی بودند و ماموران نیروی انتظامی درگیری مسلحانه رخ داد.

وی ادامه داد: در پی این تیراندازی‌ها، یک نفر کشته شد و دو نفر زخمی شدند. البته شروع این تیراندازی و درگیری، از سوی افرادی بود که در مراسم در حال تیراندازی بودند.

فرماندار ماهشهر با بیان این‌که تیراندازی در مراسم ممنوع است، عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که مرگ این فرد و مصدومیت این دو نفر بر اثر تیراندازی از سوی عوامل نیروی انتظامی بوده یا افراد در حال تیراندازی در مراسم. این موضوع که تیراندازی به این افراد از سوی نیروی انتظامی یا افراد حاضر در مراسم بوده، در دست بررسی است و نتیجه هنوز مشخص نیست.

بیرانوند در خصوص وضعیت مصدومان این حادثه گفت: حال دو مصدوم این حادثه مساعد گزارش شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: «وعده صادق»دستاوردهای تاریخی دارد/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد

امیر «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران-۳۱ فروردین ماه- گفت: با اشاره به  عملیات «وعده صادق»، گفت: نیروهای مسلح کشورمان با پیروزی‌های غرور آفرین بار دیگر توانستند لبیک گوی امام انقلاب باشند و  در این  عملیات ولایت مداری نیرو های مسلح به منصه ظهور رسید.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: «وعده صادق»دستاوردهای تاریخی دارد/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش