Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:18:17 GMT

مشارکت مردم در تولید امنیت قابل تقدیر است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۹۸۱۶

مشارکت مردم در تولید امنیت قابل تقدیر است

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مشارکت مردم در تولید امنیت قابل تقدیر است و پلیس جمهوری اسلامی براساس ارزش‌های دینی و اخلاقی با شهروندان و مجرمان برخورد می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار محمود میرفیضی امروز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های ملی به منظور ارتقا خدمات و افزایش رضایتمندی مردم، بحث هوشمند شدن پلیس که از انتظارات مقام معظم رهبری برای قدرتمند شدن نیروی انتظامی خواهد بود، در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پلیس همیشه به دنبال آن بوده که نقشی در تحولات اخیر داشته باشد و تشکیل پلیس فتا ازجمله نیازهایی بود که محقق شد و در این راستا استفاده از نرم افزارهای هوشمند از جمله اقدامات برای افزایش ظرفیت توانمندی پلیس است.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: هوشمندسازی، استفاده از فنآوری و کشف جرایم سه رکن اساسی در ماموریت‌های پلیس به سمت فراهوشمندی شدن است که تلاش می‌کنیم با استفاده از پتانسیل نخبگان و رسانه‌ها به اهداف برسیم.

سردار میرفیضی  گفت: در 6 ماهه نخست سال ۲ تن و۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۳۷ باند اصلی دستگیر شدند که با افزایش ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح تنفس جنگل ۷۲۰ تن انواع چوب کشف شد، یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا نیز هزار و 25 مورد به ارزش ۳۸ میلیارد تومان کشف شد که نسبت به مدت زمان مشابه ۷۲ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6086832

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید