Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:19:49 GMT

حبیبی: جعفر آرام بود و اصیل؛ خودم هم حال خوشی ندارم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۹۸۲۵

حبیبی: جعفر آرام بود و اصیل؛ خودم هم حال خوشی ندارم

جعفر کاشانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران امروز در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. حسن حبیبی کسی بود که از دوران کودکی با کاشانی هم محله‌ای بود. آنها باهم به تیم ملی رسیدند و سالیان سال در قلب خط دفاعی، کنار یکدیگر زوج فوق العاده‌ای را تشکیل دادند. حبیبی در گفت و گو با ایرنا درباره ضایعه حادث شده اظهار داشت: چند دقیقه قبل خبر را شنیدم و حالم دگرگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم باید چه بگویم. جعفر از دوستان و یاران قدیمی من بود که باهم بزرگ و فوتبالیست شدیم.

وی در ادامه افزود: محله چهارصد دستگاه محله‌ای بود که همه کارمندان دولتی در آنجا حضور داشتند. جعفر، خانواده اصیلی داشت. پدرش بزرگ مسجد چهارصد دستگاه بود و برادر بزرگش نیز انسان وارسته‌ای بود. فوتبال، ما را بهم نزدیک کرد و رفیق شدیم. باهم رشد کردیم و به تیم ملی رسیدیم.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران همچنین بیان داشت: جعفر ابتدا دروازه‌بان بود. او در تیم چهارصد دستگاه بازی می‌کرد. در ادامه وقتی به شاهین رفت جلو آمد و مدافع شد. دوران فوق العاده‌ای را باهم گذراندیم. او یکی از بهترین مدافعان و باشخصیت‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ تیم ملی بود. از اتفاقی که رخ داده شوک زده هستم و خودم هم حال خوشی ندارم. ما خاطرات زیادی باهم داشتیم. از بچگی تا بزرگسالی. سفرهای زیادی رفتیم که نمی‌توانم از بین آنها یکی را انتخاب کنم.

حبیبی در پایان گفت: جعفر انسان آرامی بود و اصلا بازیگوش نبود. همانطور که گفتم او از خانواده اصیلی می‌آمد. محله ما هم فوتبالیست‌های بزرگی داشت. به جز جعفر، فریبرز اسماعیلی، مهدی لواسانی، اصغر شرفی و ... از همان محله به تیم ملی رسیدند. متاسفم که او را از دست دادیم. امیدوارم که روحش در آرامش باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حسن حبیبی تیم ملی ایران جعفر کاشانی اصغر شرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجری موفق طرح نور در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با تشکر و قدردانی از همراهی شهروندان کرمانشاه و به‌خصوص بانوان شریف با پلیس در اجرای طرح نور، گفت : کرمانشاه جزو استان‌های ممتاز و نمونه کشور در طرح نور است.

وی گفت: خوشبختانه بانوان این دیار خود را مقید و ملزم به رعایت حجاب می‌دانند چرا که از دیرباز فرهنگ پوشیدگی، عفت و پاکدامنی در میان مردم اصیل و نجیب کرمانشاه وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه فرهنگ اصیل کردی که حجاب، عفاف، پوشیدگی و پاکدامنی اجزای لاینفک و جدایی‌ناپذیر آن را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: برهنگی و کشف حجاب در این فرهنگ اصیل که مملو از غیرت و جوانمردی است، جایی ندارد.

وی به تلاش رسانه‌های معاند برای عادی انگاری موضوع کشف حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این تلاش مذبوحانه به جایی نرسید و اکثریت قریب به اتفاق مردم و بانوان ارجمند ایران اسلامی و استان کرمانشاه با حفظ پوشش مناسب دشمنان را در دستیابی به اهدافشان بازداشتند.

حاجیان با بیان اینکه کشف حجاب در قانون جمهوری اسلامی جرم و فعلی حرام محسوب می‌شود، گفت: پلیس مجری قانون است و اجازه نخواهد داد عده‌ای بسیار قلیل، این قانون الهی را نادیده گرفته و هنجارشکنی کنند.

 حاجیان از برخورد قانونی پلیس با افراد هنجارشکن و بدحجاب خبر داد و گفت: همکاران ما ابتدا تلاش می‌کنند با امر به معروف و نهی از منکر، معدود افراد بدحجاب را راهنمایی کنند و در صورت بی‌توجهی، اقدامات قانونی بعدی برای برخورد با آنها انجام خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم