Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقاتی که در هیچ صورتی استاندارد نبوده، حادثه ای تلخ به وجود آوردند.

طرفداری- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد که قصور و سهل‌انگاری مسئولان برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی از عوامل موثر در بروز حادثه سقوط سنگ‌نورد هشت ساله است.

به گزارش تسنیم، سلطان‌ حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص موضوع سقوط آرمان غیاثی، پسر سنگ نورد 8 ساله اصفهانی گفت:

داور آن مسابقه به برخی از موارد اِشراف کامل نداشته؛ طنابِ حمایتیِ ورزشکار دچار مشکل بوده و از تشک مناسبی برای برگزاری مسابقه سنگ نوردی استفاده نشده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

باشگاه ایثار فولادشهر بدون کسب مجوز مسابقه سنگ‌نوردی داخل سالن برگزار کرده و سالن برگزاری این رویداد مُهر و موم شده است و در خصوص این مسابقات هیچ اطلاعی به مسئولان هیئت کوهنوردی داده نشده بود.

 گفتنی است، آرمان غیاثی همچنان در کما به سر می برد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار در شب‌های رمضان

ستاد طرح شهید آرمان همزمان با تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی ارائه می‌دهد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با تقارن بهار قرآن و بهار ایران برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی به همت ستاد طرح شهید آرمان در حال برگزاری است.

در همین راستا حجت الاسلام تفرشی، مسئول طرح شهید آرمان ولی وردی در منطقه 6 تهران، اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت در فضای باز بوستان لاله همزمان با لحظات ملکوتی اذان مغرب و افطار از جمله برنامه های رمضانی آرمان در بوستان لاله است.

او با بیان اینکه پس از برگزاری نماز جماعت، پذیرایی از روزه‌داران انجام خواهد شد اظهار داشت: حضور نوجوانان آرمانی در این برنامه‌ها چه از حیث مشارکت در برگزاری هرچه بهتر مراسم و چه از حیث حضور در مراسمات با  استقبال خوبی مواجه شده است.

تفرشی با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ برگزاری مراسم افطاری ساده گفت: به همت ستاد طرح شهید آرمان، سفره‌های افطاری ساده در میادین و بوستان‌های شاخص تهران برقرار بوده که در بوستان لاله همزمان با سایر نقاط سطح شهر، 1500 وعده افطاری ساده بصورت روزانه توزیع می‌شود.

رابط منطقه 6 ستاد شهید آرمان خاطرنشان کرد:  این مسئله بسیار مهمی است که بتوانیم فرهنگ افطاری ساده را به منظور بهره‌مندی آحاد مختلف مردم از اجر معنوی این عمل شریف گسترش دهیم.

 

خدمات و محصولات ویژه حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

 

تفرشی درباره سایر برنامه‌های اجرایی در بوستان لاله تهران گفت: چایخانه حضرت رضا علیه السلام نیز از لحظه افطار پذیرای میهمانان و مردم روزه‌دار در بوستان لاله است.

او ادامه داد: این برنامه‌ها تا پایایان ماه مبارک رمضان در بوستان لاله و میادین اصلی شهر به همت ستاد طرح شهید آرمان برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مرگ راننده ۳۵ ساله بر اثر سقوط بیل مکانیکی در رودبار
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار در شب‌های رمضان
  • جان دوباره برای بلوط ۳۵ ساله در لنده
  • از سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار
  • جان باختن دهیار روستای بن‌انبانی بر اثر سقوط از بالای سالن ورزشی / جزییات
  • سقوط خودرو به رودخانه با ۵ سرنشین
  • نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت