Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدوار گفت: ویژه برنامه های هفته ملی کودک از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه با شعار «آینده را باید ساخت» در ۴۰۶ مهدکودک استان اردبیل اجرا خواهد شد.

«خسرو امیدوار» در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های هفته ملی کودک از 13 تا 19 مهرماه با شعار «آینده را باید ساخت» در 406 مهدکودک استان اردبیل اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: 13 مهرماه اولین روز هفته ملی کودک با عنوان کودکان با نیازهای ویژه و فرصت های برابر نامگذاری شده که کودکان معلول و بی سرپرست در کنار سایر کودکان در برنامه های هفته ملی کودک مشارکت خواهد داشت تا فرصت های برابر تامین شود.

 

وی یادآور شد: 14 مهرماه با عنوان کودک، آموزش و سلامتی و ایمنی نامگذاری شده و کودکان مهدکودک با حضور در مراکز آتش نشانی با موارد ایمنی، بی احتیاطی های خطر آفرین و خط تلفنی 125 آشنا می شوند و برای مدیران، مربیان و اولیا نیز برنامه آموزشی تغذیه سالم با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد.

 

امیدوار افزود: 15 مهرماه کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی نامگذاری شده و کودکان با نحوه محافظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی ها و مراکز فرهنگی آشنا و بازدید از موزه های حیات وحش، مردم شناسی، بقعه شیخ صفی و مراکز کانون پرورش فکری از جمله برنامه ها است.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بیان کرد: 16 مهرماه مراسم روز ملی کودک در سالن شهید آسمانی از ساعت 10 صبح با حضور کودکان مهدکودک، بی سرپرست و معلول برگزار و در این مراسم از مربین پیشکسوت مهدهای کودک نیز تجلیل خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: 17 مهرماه نیز کودک، رسانه و ارتباطات نامگذاری شده که کودکان در جمع ائمه جمعه استان، مسئولان و فرمانداران حضور خواهند داشت.

 

امیدوار عنوان کرد: 18 مهرماه کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه نامگذاری شده که مهمترین هدف آن ترویج فرهنگ کتابخوانی است و همچون برنامه های دوشنبه کتاب که در مهدکودک ها با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می شود، برنامه های قصه گویی و مطالعه کتاب در مهدهای کودک برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: 19 مهرماه مصادف با روز جمعه کودک، خانواده و سبک زندگی ایرانی نامگذاری شده و تلاش خواهیم کرد برنامه های متنوعی برای اولیا توصیه شود تا کودکان به همراه خانواده به کارهای روزمره بپردازند.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان خاطر نشان کرد: از طرح های ابتکاری که امسال در هفته کودک در سطح مهدهای کودک سطح استان اجرا می شود، حضور کودکان در مهدهای یکدیگر برای ترویج رسوم دید و بازدید و صله رحم است تا با دیگر مهدهای کودک نیز آشنایی پیدا کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان زائران اربعین حسینی کانون های مساجد استان بوشهر روزنامه برنامه های هفته ملی کودک شعار هفته ملی کودک برنامه های هفته ملی کودک مهدکودک هفته ملی کودک اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته کار وکارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

وی با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، بیان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

کد خبر 6087411

دیگر خبرها

  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز