Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:05:02 GMT

آغاز بحران مصدومیت در باشگاه بدون پزشک نساجی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۰۹۱۹

آغاز بحران مصدومیت در باشگاه بدون پزشک نساجی

تیم فوتبال نساجی مازندران با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود رو به رو شده است که باید چاره ای برای حل این مشکل پیدا کند.

به گزارش ورزش سه، تیم نساجی مازندران که در رده پنجم جدول لیگ برتر ایران قرار دارد و در جام حذفی نیز با شکست در مقابل شهرخودرو مشهد از جام حذفی کشور کنار رفت حالا با یک چالش جدید روبه رو شد که آن هم نبود پزشک در این تیم پرطرفدار مازندرانی است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاید کمتر کسی باور کند که یک تیم حرفه ای در سطح اول کشور از کمترین امکانات حرفه ای برای حضور در لیگ برتر ایران محروم است و حتی برای مداوای مصدومان خود پزشکی ندارد.

 

اما نکته جالب توجه اینجاست، حالا که سه بازیکن اصلی تیم نساجی مازندران دچار مصدومیت هستند تکلیفشان برای ادامه فصل چه خواهد شد و باید دید که مالک این تیم خصوصی چه اقدامی برای این چالش جدید تیم نساجی انجام خواهد داد‌‌.

 

آخرین وضعیت مصدومان نساجی به شرح زیر است که میلاد سرلک هافبک دفاعی این فصل نساجی که به علت مصدومیت بازی پارس جم و شهرخودرو را از دست داد این روزها در حال انجام فیزیوتراپی برای برگشت دوباره به میادین است.

 


میلاد سرلک به احتمال زیاد  بازی روز جمعه مقابل ماشین سازی را از دست خواهد داد اما با توجه به تعطیلات لیگ برتر برای بازی‌های ملی به بازی مقابل تراکتور خواهد رسید.

 

محمد مهدی نظری مهاجم شیرازی نساجی مازندران که در بازی با تیم شهرخودرو به علت مصدومیت از ناحیه چهار سر ران زمین بازی را ترک کرد پس از معاینه پزشکان میزان مصدومیتش مشخص خواهد شد.

 

علی اصغر عاشوری هافبک خلاق نساجی که بازی مقابل شهرخودرو را به علت مصدومیت از ناحیه کشاله از دست داده بود در چند روز گذشته به انجام فیزیوتراپی مشغول است و کادرفنی این تیم امیدوار است که در بازی با ماشین سازی او را در اختیار داشته باشد.

 

اما نکته قابل توجه اینجاست که تیم نساجی را باید تنها تیم لیگ برتری دانست که پزشک در کادر فنی این تیم حضور ندارد و این موضوع را در کنار عدم صدور کارت بازیکنان از ضعف های نماینده فوتبال شمال در لیگ برتر دانست.

علی اصغر عاشوری محمدمهدی نظری نساجی مازندران میلاد سرلک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی اصغر عاشوری محمدمهدی نظری نساجی مازندران میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل

باشگاه نساجی بیانیه ای منتشر کرد.

طرفداری | خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک میزبان دریا بابل بود.

خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک برد دراماتیکی مقابل دریا بابل کسب کرد. حیبر با برد پرگل 4-3 دریا بابل را در خانه مغلوب کرد اما این بازی حاشیه هایی هم داشت.

برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی خیبر خرم آباد با لباس نساجی حضور داشتند که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه نساجی رو به رو شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • وقتی پزشک عمومی نسخه لاغری می‌پیچد!
  • وقتی پزشکان بلاگر می‌شوند
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!