Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@10:25:53 GMT

واکنش وزیر به حادثه قطع انگشت دست نوزاد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۱۰۲۱

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به ماجرای قطع انگشت دست نوزادی در یکی از بیمارستان‌های غیردولتی شهریار اظهار کرد: برای پیگیری این ماجرا تیمی تعیین شده است و به محض ارائه گزارش، در صورت وقوع قصور با عامل مربوطه برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید نمکی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران همچنین در پاسخ به پرسشی درباره افزایش قصور پزشکی در بیمارستان‌های غیردولتی و نظارت‌های وزارت بهداشت به عملکرد این بیمارستان‌ها خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت اکیپ‌های بازرسی مکرری دارد و در صورتی که هر گونه شکایت از طرف سامانه ۱۹۰ و همچنین به صورت مکتوب دریافت کنیم، بلافاصله تیم‌های بازرسی‌مان را جهت انجام بازرسی‌های لازم اعزام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت افزود: همچنین بازرسی‌های دوره‌ای و چک‌لیست‌هایی نیز داریم که به صورت مرتب انجام می‌شود.

نمکی خاطر نشان کرد: در خصوص اتفاقی که در بیمارستان شهریار رخ داده است نیز پس از دریافت نخستین گزارش، همکاران‌مان را جهت بررسی موضوع به محل اعزام کردیم.

به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ریختن فاضلاب بیمارستانی در رودخانه‌های استان خوزستان با بیان اینکه موضوع فاضلاب و آب‌های سطحی در خوزستان یکی از مشکلات این استان است و فقط بحث فاضلاب بیمارستانی مطرح نیست، اظهار کرد: در خصوص فاضلاب‌های بیمارستانی معمولا تا وقتی که به حدی از عاری بودن از باکتری نرسند اجازه ورود آن‌ها به آب‌های رودخانه‌ای داده نمی‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارز اربعین ۹۸ گروه عظام جعفر کاشانی بیژن قاسم زاده گذرگاه البوکمال القائم مولانا تابناک وزیر بهداشت قطع انگشت نوزاد ارز اربعین ۹۸ گروه عظام جعفر کاشانی بیژن قاسم زاده گذرگاه البوکمال القائم مولانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی که از ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اجرا شد یازده هزار ۳۴۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان توسط کارشناسان بهداشت انجام شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد بازرسی ۱۰۰۴ مورد اخطار بهداشتی صادر شده است، تصریح کرد: ۲۰ مورد نیز-به دادگاه و مراجع قضائی معرفی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش ادامه داد: ۱۳ مورد پلمب و ۴۸۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز کشف و معدوم سازی شد.

کد خبر 6078783

دیگر خبرها

  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش
  • جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا
  • نجات نوزاد شیرخوار ۲ ماهه با راهنمایی تلفنی اورژانس
  • فیلم| تهدید بهداشت عمومی با تخلیه فاضلاب در سپیدرود
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • قدردانی وزیر بهداشت از ارتش برای انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار
  • (ویدیو) تهدید بهداشت عمومی با تخلیه فاضلاب در سپیدرود
  • ویدیو/ تهدید علیه بهداشت عمومی با تخلیه فاضلاب در سپیدرود
  • ماجرای استعفای ۲۰ پرستار بیمارستانی در مازندران | واکنش سخنگوی وزارت بهداشت | فرماندار چالوس: مطلبی که از قول من منتشر شد واقعیت ندارد