Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به ماجرای قطع انگشت دست نوزادی در یکی از بیمارستان‌های غیردولتی شهریار اظهار کرد: برای پیگیری این ماجرا تیمی تعیین شده است و به محض ارائه گزارش، در صورت وقوع قصور با عامل مربوطه برخورد می‌کنیم.

 سعید نمکی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران همچنین در پاسخ به پرسشی درباره افزایش قصور پزشکی در بیمارستان‌های غیردولتی و نظارت‌های وزارت بهداشت به عملکرد این بیمارستان‌ها خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت اکیپ‌های بازرسی مکرری دارد و در صورتی که هر گونه شکایت از طرف سامانه 190 و همچنین به صورت مکتوب دریافت کنیم، بلافاصله تیم‌های بازرسی‌مان را جهت انجام بازرسی‌های لازم اعزام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت افزود: همچنین بازرسی‌های دوره‌ای و چک‌لیست‌هایی نیز داریم که به صورت مرتب انجام می‌شود.

نمکی خاطر نشان کرد: در خصوص اتفاقی که در بیمارستان شهریار رخ داده است نیز پس از دریافت نخستین گزارش، همکاران‌مان را جهت بررسی موضوع به محل اعزام کردیم.

به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ریختن فاضلاب بیمارستانی در رودخانه‌های استان خوزستان با بیان اینکه موضوع فاضلاب و آب‌های سطحی در خوزستان یکی از مشکلات این استان است و فقط بحث فاضلاب بیمارستانی مطرح نیست، اظهار کرد: در خصوص فاضلاب‌های بیمارستانی معمولا تا وقتی که به حدی از عاری بودن از باکتری نرسند اجازه ورود آن‌ها به آب‌های رودخانه‌ای داده نمی‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات نشت یابی خطوط لوله آب شرب در محور خیابان فردا هم انجام خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تعدد وقوع حوادث شکستگی شبکه آب در امتداد خط لوله مقرر شد پس از نشت یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب انجام شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به دلیل شرایط فرونشست زمین حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب طی چند سال اخیر افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

منصور شیشه فروش در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه شکستگی لوله در خیابان میر اصفهان اظهار کرد: اخیراً تعداد حوادث شکستگی لوله آب و فاضلاب در این خیابان رو به افزایش است و طی یک هفته سه مورد حادثه در این خیابان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه امروز در مقطع پایین پل و به علت نشت آب و فرونشست زمین اتفاق افتاده است، تصریح کرد: تیم فنی و حوادث شرکت آب و فاضلاب به محل اعزام و ضمن انجام حفاری و پایش خطوط لوله از لحاظ نشت یابی نسبت به ایمن سازی و پر سازی محل اقدام نمودند و توسط پلیس راهور اقدامات ترافیکی انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات نشت یابی خطوط لوله آب شرب در محور خیابان فردا هم انجام خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تعدد وقوع حوادث شکستگی شبکه آب در امتداد خط لوله مقرر شد پس از نشت یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب انجام شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط فرونشست زمین حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب طی چند سال اخیر افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

شیشه فروش تصریح کرد: از جمله حوادث سال گذشته می‌توان به نشست خیابان و شکستگی شبکه فاضلاب در محور اتوبان شهید آقابابایی و نیز خیابان شهیدان کاظمی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ کیلومتر کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب شهر اصفهان فرسوده و ۳۰ کیلومتر از شبکه‌ها در شرایط بحرانی از لحاظ فرسودگی قرار دارد، افزود: ضروری است که وزارت نیرو برای مدیریت و بهبود این شرایط برنامه‌ریزی فوری داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • (ویدئو) داستانِ روح، اتفاقی باورنکردنی در جنگ غزه
  • توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم