Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:36:21 GMT

بررسی استایل کیت میدلتون؛ عروس خوشتیپ سلطنتی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۱۵۶۳

بررسی استایل کیت میدلتون؛ عروس خوشتیپ سلطنتی

دوسش کمبریج، یکی از خوش‌استایل‌ترین زنان خاندان سلطنتی است؛ و حتی افراد بسیار زیادی در اکثر نقاط دنیا استایل این بانوی زیبا را تحسین می‌کنند. کیت، در این سال‌ها به‌اصطلاح تبدیل به یک فشن آیکون شده؛ یعنی اینکه استایلش موردعلاقه مردم واقع شده و به‌خوبی شناخته شده است و افراد زیادی از لباس‌ها و استایل او الهام گرفته یا آن‌ها را تقلید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیت به‌گونه‌ای لباس می‌پوشد که گویی از ابتدا در خاندان سلطنتی زندگی می‌کرده؛ البته خانواده ثروتمند و رده‌بالایش نیز در این مسئله بی‌تاثیر نبوده است. کیت همسر پادشاه آینده بریتانیا و درواقع ملکه آینده بریتانیا محسوب می‌شود و به‌همین دلیل، نگاه‌های زیادی متوجه او بوده و کوچکترین اجزای لباس و نیز نوع رفتارش به چشم می‌آید. دوشس کمبریج، علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن‌های رسمی، کت‌ودامن، پالتو‌های بلند و درکل استایل کلاسیک دارد.

استایل او به شیک و باوقار بودن معروف است. در این مقاله، نگاهی خواهیم انداخت به پرونده استایل کیت میدلتون. با ما همراه باشید.

یقه‌اسکی


یقه‌اسکی، یکی از آن‌دسته لباس‌هایی است که در کمد همه پیدا می‌شود. کیت میدلتون هم از این قاعده مستثنی نیست. در بسیاری از عکس‌ها در مکان‌های مختلف، او را درحالی می‌بینیم که یقه‌اسکی را همراه با کت، ژاکت یا پالتو پوشیده است.

این کار کیت چند دلیل دارد؛ اول از همه اینکه یقه‌اسکی لباسی بسیار شیک است و به‌دلیل چسبان بودن، هماهنگی زیادی با لباس‌های بلند و گشاد دارد، دوم اینکه انگلستان، آب‌وهوای سردی دارد و این نوع لباس بسیار در این کشور استفاده می‌شود و مورد سوم هم این است که استفاده از یقه‌اسکی برای افرادی مثل کیت که گردن بلند و کشیده‌ای دارند، مانند برگ برنده‌ای در خوش‌پوشی محسوب می‌شود.


کیت معمولا یقه‌اسکی‌هایی به رنگ تیره انتخاب می‌کند، اما شما می‌توانید رنگ‌های دیگری مثل سفید، خاکستری، سبز و حتی آبی آسمانی انتخاب کنید. انتخاب رنگ در یقه‌اسکی محدودیتی ندارد. معمولا یقه‌اسکی با لباس‎‌های زیادی ست می‌شود.

پیراهن‌هایی با دامن A. لاین


شکل کلی این نوع دامن‌ها مانند حرف A. انگلیسی است و در قسمت باسن، تنگ بوده و در ادامه کم کم گشادتر می‌شود. اندازه این نوع دامن‌ها باتوجه به موقعیت و رسمی بودن یا نبودن مراسم، تا روی زانو، پایین زانو یا ماکسی است.


از آنجا که دامن‌ای لاین، بسیار مناسب استایل کلاسیک است، کیت نیز علاقه زیادی به پوشیدن آن دارد. این نوع لباس درصورت تنگ و چسبان بودن کمر و داشتن دامن‌هایی به رنگ روشن و درخشان تقریبا برای هر رویدادی مناسب است. عروس خاندان سلطنتی در سرتاسر سال و در بسیاری از رویداد‌ها این نوع لباس را انتخاب می‌کند و ازآنجا که اندام لاغر و کشیده‌ای دارد، بسیار شیک به‌نظر می‌رسد.

کت چهاردکمه


کت چهاردکمه، به‌نوعی نشان‌دهنده وقار و اصالت است. این نوع کت با حالت روی هم قرارگرفته یقه‌اش و دکمه‌های بزرگی که دارد، بسیار برازنده و شیک است. کیت میدلتون به این نوع کت‌ها بسیار علاقه‌مند است و آن‌ها را معمولا برای رفتن به ملاقات‌های رسمی برروی پیراهن یا کت‌ودامنش می‌پوشد.


شما هم می‌توانید برای داشتن ظاهری شیک و اعیانی، اورکت‌هایی پشمی یا کت‌های بارانی را انتخاب کنید تا زمزمه‌های تحسین را از هرسو بشنوید. اگر دوست دارید که زیبایی کت کاملا نمایش داده شود، دکمه‌های آن را ببندید و اگر قصد دارید که راحت باشید، می‌توانید دکمه‌های آن را باز کنید و در زیر آن لباسی یقه گرد با رنگی جذاب بپوشید.

کفش‌های پاشنه‌بلند

یکی از بهترین راه‌های بلندتر نشان دادن پا‌ها و به چشم آمدن پیراهن‌ها، پوشیدن یک جفت کفش پاشنه‌بلند است. ازطرفی چه کفشی مناسب‌تر از کفش پاشنه‌بلند برای لباس‌های استایل کلاسیک و خانمانه؟ کیت میدلتون، این نوع کفش‌ها را در موقعیت‌های زیادی به پا می‌کند و آن را با کیفی کوچک و دستی، معمولا به همان رنگ یا هم‌خانواده آن ست می‌کند.

دامن‌های کوتاه


از دیگر آیتم‌های موردعلاقه کیت که باز هم سبکی کلاسیک دارد، همین دامن است. دامن‌های کوتاه با کمر تنگ و چسبان، استایل ساعت شنی به فرد می‌دهند. چه این دامن‌ها،‌ای لاین باشند و چه دامن راسته (مدادی)، درهرصورت باعث می‌شوند که شما با پوشیدن آن‌ها مانند یک عروسک به‌نظر برسید.

  بهترین ترکیب برای چنین دامنی، پوشیدن آن همراه با یک کت یا ژاکت مناسب است که استایلی شیک را می‌سازد. استفاده از اکسسوری‌هایی مانند کمربند یا کلاه نیز این استایل را تکمیل می‌کند. شما می‌توانید از این لباس برای رفتن به عروسی یا مهمانی‌های رسمی استفاده کنید و کلاسیک‌ترین بانوی جمع باشید.

کلاه خز

چه چیزی بهتر از یک کلاه گرم برای روز‌های سرد انگلستان؟ کیت میدلتون اغلب از کلاه خز برای مواقعی استفاده می‌کند که قصد گردش در اطراف لندن را دارد و هوا نیز بسیار سرد است.


کلاه‌های دوشس کمبریج گاهی اندازه سرش است و گاهی نیز بزرگتر (اورسایز). توصیه ما این است که اگر شما قصد خرید چنین کلاه‌هایی را دارید، از خز‌های مصنوعی استفاده کنید که قیمت مناسب‌تری دارد و مهمتر از آن برای تولیدش به محیط‌زیست و حیوانات نیز آسیبی وارد نمی‌شود.

کت یا پالتوی سبز بلند

کیت میدلتون به رنگ سبز علاقه زیادی دارد، به‌خصوص در قالب اورکت‌های بلند. اورکت بلند نیز مانند بسیاری از انتخاب‌های کیت، سبک کلاسیک دارد و درکمد اکثر خانم‌ها حداقل یک نمونه از آن پیدا می‌شود، چه پیچازی باشد و چه با خز تزیین شده باشد.

شما می‌توانید انواع کمربنددارد این کت یا نوع بلند و گشادش را امتحان کنید و برای زیباتر شدن استایلتان از اکسسوری‌هایی مانند شال ساده یا زیورآلات و کلاه با سایه‌هایی به همان رنگ سبز استفاده کنید.

پیراهن توری


این نوع پیراهن‌ها هیچوقت از مد نیفتند و برای مراسمی مانند عروسی یا مهمانی‌هایی که در فضا‌های روباز برگزار می‌شوند، بسیار مناسب هستند.


اگر دوست ندارید، پیراهنی بپوشید که در تمامی بخش‌های آن از تور استفاده شده، می‌توانید پیراهنی بخرید که فقط در برخی قسمت‌های آن مثل سرآستین، یقه یا پایین دامن، تور به کار برده شده و یا اینکه پر‌های کوچکی از تور در برخی قسمت‌هایش دارد.

کیت میدلتون را می‌توان در مراسم زیادی با این نوع لباس‌ها مشاهده کرد. درهرصورت پوشیدن این لباس به شما جلوه‌ای اعیانی و اشرافی می‌دهد.

کلاه پیلباکس


کلاه پیلباکس تبدیل به امضایی برای کیت میدلتون شده و بسیاری او را با این آیتم می‌شناسند. کیت، این کلاه را معمولا برای رویداد‌های سلطنتی بر سر می‌گذارد تا استایل باوقارش را تکمیل کند.

دوشس کمبریج برای کلاهش از رنگ‌هایی استفاده می‌کند که با رنگ لباسش همخوانی داشته باشد. معمولا کلاه‌های کیت با گل یا پر تزیین می‌شوند. اگر به یک مهمانی رسمی خاص می‌روید و استایلی کلاسیک دارید، استفاده از این نوع کلاه را به شما توصیه می‌کنیم.

کت‌وشلوار


درست است که همه ما کیت را بخاطر استایل‌های رسمی‌اش می‌شناسیم، اما دوشس کمبریج در پوشیدن لباس‎‌های کژوآل و غیررسمی نیز استاد است و البته لازم به ذکر نیست که استایل‌های کژوآل او نیز هاله‌ای کلاسیک دارد. او معمولا در مراسم و رویداد‌های غیررسمی، شلوار جین نازک را همراه با یک کت یا ژاکت خوش‌دوخت می‌پوشد و در زیر کت هم، همانطور که قبلا گفتیم، یقه‌اسکی یا تیشرت یا بلوزی تنگ و یقه‌گرد بر تن می‌کند.

بوت‌های بالای زانو یا کفش پاشنه‌بلند نیز انتخاب کیت برای کفش در استایل‌های غیررسمی است. اگر شما نیز این استایل را می‌پسندید، اما دوست دارید که کمی آزادتر لباس بپوشید، می‌توانید دکمه‌های کت را باز بگذارید و کمی اکسسوری نیز به استایلتان اضافه کنید؛ البته اگر به مراسمی نیمه‌رسمی می‌روید، بهتر است که دکمه‌های کت را ببندید و یک کیف کوچک دستی نیز در دست بگیرید.



سخن آخر

کیت میدلتون، عروس بزرگتر خاندان سلطنتی که لقب دوشس کمبریج را دارد، همیشه استایلی کلاسیک و باوقار را حتی برای موقعیت‌های نیمه‎‌رسمی و غیررسمی ترجیح می‌دهد و استایلش کاملا مطابق با قوانین خانواده سلطنتی است؛ البته این مسئله که او همسر فرزند ولیعهد انگلستان و درنتیجه به احتمال زیاد، ملکه آینده این کشور است نیز در نوع لباس پوشیدن او بی‌تاثیر نیست.

جالب است بدانید که استایل مگان مارکل، دیگر عروس خاندان سلطنتی که در یکی از مقالات، آن را بررسی کردیم، تفاوت زیادی با استایل کیت دارد و درواقع به‌نوعی نقطه مقابل آن است. مگان پیش از ازدواج نیز استایل نسبتا کژوآل و راحتی داشته، اما درکل انتظارات از مگان به‌اندازه کیت بالا نیست و درنتیجه فشار کمتری در ارتباط با نحوه لباس پوشیدن بر دوش اوست. کیت باید به‌گونه‌ای لباس بپوشد که طبق چهارچوب‌ها و قوانین، برازنده ملکه آینده انگلستان باشد.

درکل اگر به استایل کلاسیک و به اصطلاح عامیانه "لیدی طور" علاقه دارید، می‌توانید لباس‌های کیت را در موقعیت‌های مختلف بررسی کنید و از تمامی آیتم‌هایش الهام بگیرید. شما کدام سلبریتی یا فرد مشهوری را می‌شناسید که به استایل کلاسیک علاقه دارد؟

منبع: thetrendspotter-برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک کیت میدلتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به سرزمین چای و ابریشم و بازدید از عروس شهرهای گیلان

ایسنا/گیلان شهر لاهیجان پیشینه تاریخی پیش از صفویه دارد و خاستگاه کشت چای و ابریشم بوده است. مجموعه تاریخی چهارپادشاهان، اردوبازار، خانه های تاریخی محصص و صادقی، مسجد اکبریه، بقعه امیربنده شهید و حمام گلشن، موزه چای، موزه ونگارد و کارخانه های هوخ تیف و فلاطوری، بناهای تاریخی شهری است که عروس شهرهای گیلان لقب گرفته است.

شهر لاهیجان، «عروس شهرهای گیلان» لقب گرفته است. پیشینه تاریخی این شهر، به پیش از صفویه بازمی گردد که شرق گیلان (از شرق دره سفید رود تا سرحد تنکابن و چالوس امروزی) توسط فرمانروایان محلی یعنی سادات کیایی اداره می شد. به همین دلیل مدنیت این شهر، قدمت بیشتری نسبت به مرکز گیلان یعنی رشت دارد.

کیائیان، نسب خود را به امام چهارم شیعیان می رسانند؛ ایشان ابتدا زیدی مذهب بودند و سپس مکتب تشیع را برگزیدند. به همین دلیل بناهای مذهبی در حوزه نفوذ کیائیان، بیش از غرب دره سفید رود است. مدفن شاهان و شاهزادگان کیایی امروز بعنوان بقعه و بناهای مذهبی، مورد توجه و زیارت اهالی است. همین توجه موجب شده در ادوار بعد، برجداره گچی دیوارهای این بناهای مذهبی، نقاشی هایی ملهم از حوادث عاشورا و دیگر روایت های مذهبی ترسیم شود و امروز همین نقاشی ها، یکی از جاذبه های میراثی شهرستان های شرق گیلان شده است.

شاخص ترین آنها در مرکز شهر لاهیجان قرار دارد و همانطور که از اسمش پیداست، به نام «چهارپادشاهان» خوانده می شود. این بنا مدفن ۴ تن از امرای کیایی یعنی سیدخورکیا (مقتول به سال ۶۴۷قمری) و پسران و نوادگانش است. ساختمان بنا، معماری بومی دارد و در ایام مذهبی، میزبان دسته جات عزاداری است.

آرامگاه خانوادگی ۱۲ تن در روستای ملاط، بقعه بهشت و دوزخ در روستای متعلق محله، بقعه سید علی کیا در روستای لیالمان، بقعه معروف لاشیدان حکومتی، بقعه آقاسید حسین و... تنها برخی از بناهایی است که هنر دو تن از نقاشان بنام دوره قاجار را می توانید در این بناها مشاهده کرد.

خانه های تاریخی محصص و صادقی، مجموعه بناهای محله گابنه و اردوبازار، مسجد اکبریه، بقعه امیربنده شهید و حمام گلشن، از دیگر بناهای تاریخی مرکز شهر لاهیجان است.

تنها موزه جنگ جهانی دوم در کشور

«موزه ونگارد»، موزه ای خصوصی و تنها موزه جنگ جهانی دوم در کشور است که به همت یکی از نوجوانان لاهیجان، «کارن جمال امیدی» راه اندازی شده است. جالب است بدانید، شرکت ماشین آلات امیدی، یکی از معروف‌ترین کارخانه های تولید ماشین آلات تولید کیک و کلوچه است و کارن از نوجوانی، بخشی از شرکت پدر را تبدیل به موزه جنگ جهانی دوم نمود.

«کارن جمال امیدی»، اگرچه اکنون ۲۱ سال سن دارد، اما از ۱۵سالگی، دفتر کار پدرش را تبدیل به موزه ای کرد که اولین و تنها موزه خصوصی جنگ جهانی دوم در کشور است. این موزه، با مجوز صادر شده از سوی اداره میراث فرهنگی، رسما در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.

به گفته کارن، «ونگارد» واژه ای بین المللی است و در زبان انگلیسی، به معنی پیشتاز است و به اولین نیروی نظامی که در جنگ وارد می شد، ونگارد می گویند و  چون موزه خصوصی جنگ جهانی دوم در لاهیجان، اولین و تخصصی ترین موزه درباره جنگ جهانی دوم در ایران است، نام «ونگارد»  برای آن انتخاب شده است.

در این موزه با تاریخچه جنگ جهانی دوم و کشورهای درگیر آشنا شده و انواع ادوات جنگلی، اسناد و برخی روزنامه های آن زمان را می توانید ببینید.

بقعه شیخ زاهد گیلانی

بقعه منسوب به شیخ زاهد گیلانی، یکی از بناهای شاخص میراثی در روستای «شیخانبر» لاهیجان است. شیخ زاهد، مرشد شیخ صفی الدین اردبیلی، نیای سلسله صفوی است. شیخ صفی، ۲۵ سال نزد شیخ صفی تعلیم می بیند و شیخ زاهد «بی بی فاطمه» را به همسری اختیار می کند و شیخ زاهد او را به عنوان جانشین در طریقت برمی گزید. شیخ زاهد در سال ۷۰۰ قمری و در سن ۸۵ سالگی فوت می کند و شیخ صفی الدین مامور دفن او می شود.

بنای مقبره، ۲ اتاق مربع و مستطیل شکل در کنار هم است. در قسمت شمالی، ایوانی طولانی با ۷ فیلپا و در قسمت شرقی، ایوانی با ۶ فیلپا دارد. آرامگاه، ضریحی چوبی و ساده دارد. سقف درونی بقعه، دارای گچ بری است و ازاره‌ های آن با کاشی ‌های رنگی و گلدار مزین شده ‌اند. بنا دارای گنبد هرمی و هشت ترک به رنگ فیروزه‌ای است. و سطح آن را با کاشی کاری زرد، آبی، سفید و سیاه و نقوش سنتی و گلدار پوشانده ‌اند. اطراف گنبد و دیگر نقاط بنا نیز با سفال پوشانده اند.

باغ فلاحت و موزه چای ایران

کوه های مشرف به شهر لاهیجان، نخستین خاستگاه چای می باشد. «آقا محمدخان قاجار قرانلو» ملقب به کاشف‌السلطنه، یک شاهزاده قجری، متولد تربت حیدریه است(۱۲۴۴-۱۳۰۸) و به دستور مظفرالدین شاه، مامور کشت چای می شود. وی طی سفرهای طولانی و با مشقت فراوان، کشت بوته های چای و نحوه فرآوری آن را در هند آموزش دیده و در بازگشت به ایران، کوه های گیلان را برای کاشت بوته های چای مناسب می بیند و با خرید باغی در کوه های لاهیجان، نخستین بوته های چای را پرورش می دهد. «باغ فلاحت»، همان نخستین باغی است که کاشف السلطنه در آن نخستین بوته های چای را کشت نمود.

اگرچه مردم محلی، افسانه هایی دارند مبنی بر اینکه کاشف السلطنه بذر چای را در عصایش پنهان کرده و با خود به ایران آورد، ولی پدر چای ایران، خون دلها خورد تا این بوته ها بعمل آید. هم فشاری که از ناحیه اربابان محلی متحمل می شد و هم کارشکنی های عوامل انگلیس در کشور که می خواستند چای در انحصار خودشان باشند. وی در یکی از همین سفرها در حادثه تصادف فوت می کند و با وصیت خودش، لای بوته های چای و درست روبروی باغ فلاحت دفن می شود.

سال ۱۳۳۵ انجمن آثار ملی، برای مزار متروک کاشف السلطنه آرامگاه درخور شان می سازد. و بعدها میراث فرهنگی، با ایجاد تغییراتی در بنا،  فضای آرامگاه را  به «موزه چای»  تبدیل می نماید.

هوخ تیف و قدیمی ترین کارخانه چای کشور

با فاصله کمی از موزه چای، قدیمی ترین کارخانه چای قرار دارد. نخستین کارخانه چای فجر بود که متاسفانه تخریب شد. دومین کارخانه چای- که موجود است- هوخ تیف، نام دارد. این کارخانه در سال ۱۳۱۴ توسط یک شرکت آلمانی به نام هوخ تیف ساخته و برهمین اساس به کارخانه چای هوخ تیف معروف می شود.

ساختمان این کارخانه معماری جالبی دارد. و چون در دامنه کوه ساخته شده، از یک سمت دو طبقه و از سمت دیگر ۳طبقه است. به جز معماری ویژه، دستگاه های چای خشک کنی آلمانی این کارخانه هنوز فعال است و بخشی از تاریخ صنعت چای را روایت می کند. در این کارخانه آسانسور جالبی هم از سال ۱۳۱۴ وجود دارد که مخصوص حمل برگ های سبز چای از طبقه اول به طبقه سوم است و هنوز هم سالم بوده و کار می کند.

کارخانه چای هوخ تیف اگرچه به بخش خصوصی واگذار شده ولی به شماره ۳۲۹۶۵ و در تاریخ ۱۴دی ماه ۱۳۹۸ در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

کارخانه ابریشم کشی فلاطوری

لاهیجان، مهمترین مرکز تولید ابریشم گیلان در دوره صفوی و قاجار بود و وجه تسمیه این شهر برگرفته از «لاه» بمعنی کرم ابریشم است. بنای میراثی کارخانه ابریشم کشی فلاطوری، یادگار روزگاری است که تُجار دیگر کشورها در لاهیجان مستقر شده و کارخانه و تجارتخانه در حوزه تجارت ابریشم داشتند.

ساختمان فلاطوری، بیش از ۱۲۰سال قدمت دارد. فلاطوری واژه ای یونانی و به معنی «ابریشم» است. این بنا در زمان مظفرالدین شاه قاجار و در اوج شکوفایی صنعت ابریشم گیلان توسط مهندسان آلمانی بنا شده و تا قبل از سال ۱۳۱۰ خورشیدی، مدیریت آن بر عهده تجارتخانه برادران یونانی «لاسقاریدیس» بود.

در حال حاضر بخشی از این بنا به عنوان ساختمان اداری نوغان لاهیجان کاربری دارد. فلاطوری به شماره ۳۲۱۰۳ در تاریخ ۱۳۹۷/۵/۲۷ در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارت دعوت عروس زاگرس برای میهمانان نوروزی
  • هشدار آماده‌باش به بی‌بی‌سی درباره «کیت میدلتون»؛ خبری در راه است؟!
  • از آرزوی روحانی جوان برای فرزندش تا اهمیت خوشتیپ بودن یک روحانی
  • (عکس) خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ کیست!
  • خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ کیست!
  • هرکشور چند نماینده در پارلمان اروپا دارد؟
  • همه‌چیز درباره غیب کیت میدلتون؛ هیچ‌کس او را هنگام خروج از بیمارستان ندیده است!
  • چگونه در سفر از ایمن بودن مکان اقامت خود مطمئن شویم؟
  • سفر به سرزمین چای و ابریشم و بازدید از عروس شهرهای گیلان
  • افزایش شایعات درباره پرنسس کیت/ عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کجاست؟