Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@00:32:45 GMT

عالیشاه به لیست پرسپولیس برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۱۶۸۷

 پرسپولیسی ها روز جمعه دیدار حساسی را در مقابل شهرخودرو خواهند داشت. تیم یحیی گل محمدی با 10 امتیاز بالاتر از پرسپولیس قرار دارد و سرخپوشان برای صعود به صدر، نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با شهرخودرو دارند.

اخبار ورزشی- این دو تیم که لباس اولشان سرخ رنگ است، در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که از عناصر هجومی پرتعدادی بهره می‌برند اما پرسپولیس با حداقل سه غایب در این دیدار حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد احمدزاده، شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا سه غایب اصلی قرمزها در مشهد خواهند بود و شاید همین موضوع سبب شود تا امید عالیشاه به فهرست بازگردد.

عالیشاه که در بازی های نخستین لیگ نوزدهم فیکس بود، بازی دربی را از روی نیمکت سپری کرد و در دو بازی بعدی به سکو رفت تا از فهرست 18 نفره نیز دور باشد. با این حال کریم باقری دستیار ایرانی کالدرون، روز گذشته ابراز امیدواری کرد که امید عالیشاه به لیست سرخ ها بازگردد.

او در این خصوص گفت: نظر آقای کالدرون این بوده که امید در تمرینات طوری ظاهر شده که از نظر ذهنی و بدنی آماده نیست. به همین خاطر به وی فرصتی را داد تا ریکاوری ذهنی و بدنی داشته باشد. انشالله از بازی با شهر خودرو به لیست برمی‌گردد. ما نه تنها به امید بلکه به همه نفرات‌مان احتیاج داریم و امیدوارم امید بعد از ریکاوری خوبی که داشت آماده و سرحال به ترکیب برگردد.

پست تخصصی عالیشاه وینگر - هافبک چپ است. جایی که وحید امیری و مهدی ترابی حضور دارند و همین موضوع کار امید برای بازگشت به ترکیب را سخت و سخت تر می‌کند. خصوصا این که امیری و ترابی در بازی با ماشین سازی درخشش خوبی داشتند و شاید انتخاب نخست کالدرون باشند اما به هر حال عالیشاه نیز به عنوان وینگری تکنیکی، می تواند روند بازی را در نیمه دوم به نفع پرسپولیس تغییر دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس عالیشاه شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه دیدار‌های گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و تا قبل از اتمام دیدار ایران مقابل ترکمنستان به صدر جدول رسید تا حضورش در مرحله سوم مقدماتی و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان را قطعی کند.

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • اوسمار ویرا چه زمانی به ایران برمی گردد؟
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد