Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری اسدآباد با اشاره به بازگشایی مدارس و وجود مزاحمت موتورسواران در مقابل مدارس، گفت: انتظار می رود که نیروی انتظامی بیش از گذشته نسبت به برخورد با مزاحمت موتورسیکلت ها اقدام کند چرا نباید امنیت دانش آموزان به مخاطره بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حمزه عبدکوند، معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری اسدآباد پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش این شهرستان، با اشاره به آغاز پیاده روی اربعین حسینی و عبور زائران از مسیر اسدآباد به کربلای معلی، اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد ۶ ایستگاه صواتی برپا می‌شود که امروز اولین ایستگاه در گردنه آغاز به کار کرده و به زائران خدمات ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین نمایش شیعه است و در هیچ جای دنیا چنین تجمعی رخ نمی‌دهد، افزود: باید همه مردم در خدمات به زائران گام بردارند که فرهنگیان و دانش آموزان می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

با حل مشکل سیستم صوتی در شنیده شدن شعار “مرگ بر آمریکا” کمک کنید
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: باید ۱۳ آبان و اتفاق آن روزها را برای دانش آموزان به صورت عملیاتی تشریح کرد تا خود مشتاقانه در راهپیمایی حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه باید شعار “مرگ بر آمریکا” کوینده تر و رساتر در شهر بپیچد، گفت: متأسفانه ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد اما همچنان سیستم صوتی در شهر اسدآباد در زمان برگزاری راهپیمایی حل نشده که انتظار می‌رود که برای این مقوله چاره ای اندیشیده شود تا فریاد مرگ بر آمریکا گویان شنیده شود.

لزوم برخورد جدی نیروی انتظامی با موتورسواران مزاحم
عبدکوند با اشاره به بازگشایی مدارس و وجود مزاحمت موتورسواران در مقابل مدارس، گفت: انتظار می رود که نیروی انتظامی بیش از گذشته نسبت به برخورد با مزاحمت موتورسیکلت ها اقدام کند چرا نباید امنیت دانش آموزان به مخاطره بیفتد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم بااشاره به انتخابات انجمن اولیا و مربیان در سطح مدارس، اظهار کرد: این انتخابات به صورت دو مرحله برگزار می‌شود، یک مرحله به صورت عمومی و مرحله دیگر به عنوان انتخاب هیأت رییسه است.

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در سه روز در سه مقطع برگزار می‌شود
غلامرضا همایی‌لطیف گفت: انتخابات انجمن اولیا ومربیان مدارس ابتدایی در ۱۳ مهر، مدارس متوسطه اول ۱۴ مهر، ۱۵ مهر مدارس متوسطه دوم به صورت همزمان برگزار می‌شود .

وی گفت: مدارس بالای ده نفر دانش آموز انتخابات انجمن اولیا و مربیان برگزار می‌شود و البته در مدارسی که زیر پنج نفر دانش‌آموز دارد، از دهیاران به عنو‌ان عضو افتخاری استفاده شود‌.

۱۵ هزار نفر از اولیا دانش آموزان در انتخابات شرکت می‌کنند
رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تأکید کرد: این انتخابات در سطح ۲۰۰ مدرسه با حضور حدود ۱۵ هزار اولیای دانش‌آموز برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری گفتمان سازی با موضوع سبک زندگی اسلامی در سطح مدارس، گفت: امسال یادواره شهدای در مدارس باشکوه تر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

امام جمعه اسدآباد هم بااشاره به اینکه ۱۳ آبان روز بزرگ ونمادی از استکبارستیزی ملت ایران است، اظهار کرد: هرساله راهپیمایی ۱۳ آبان در اسدآباد باشکوه و حضور پر شور دانش‌آموزان برگزار شده است.

۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی است
حجت الاسلام سیدموسی حسینی افزود: امسال انتخابات مجلس را در پیش داریم و باید راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بدور از حاشیه برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیاده روی اربعین حسینی و عبور زائران حسینی از مسیر اسدآباد اشاره کرد وگفت: باید زمینه عبور زائران و ارائه خدمات فراهم شود و بلوارها و میدان ورودی شهر به پرچم های سیاه و تمثال شهدا اذین بندی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت هنرستان‌ها بر اساس زیست بوم استان، گفت: دانشگاه‌ها نیرو‌های متخصص مورد نیاز استان را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، گفت: تربیت و پرورش نیرو‌های غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی اظهار داشت: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس جمهور و تصویب ایجاد ۸ هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های موثری را خواهیم برداشت.

دیگر خبرها

  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود