Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، وام ضروری 5 میلیون تومانی ثبت نامی سال 97 بازنشستگان و موظفین این صندوق برای سال 98 در شش مرحله و برای حدود 200 هزار بازنشسته واجد شرایط در نظر گرفته شده بود، که پنج مرحله آن تا نیمه نخست شهریورماه به حساب حقوقی 168هزار نفر از واجدین شرایط و براساس نوبت بندی انجام شده واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبت ششم و پایانی این وام نیز با همکاری بانک صادرات ایران تا ساعت 24 امشب (چهارشنبه) به حساب 32 هزار نفر از بازنشستگان و موظفین باقی مانده واریز و به این ترتیب پرونده وام ضروری 5 میلیون تومانی بسته می شود.

گفتنی است، ثبت نام اینترنتی وام 7 میلیون تومانی بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگان کشوری در سال 98 نیز که از ابتدای مهرماه در سایت این صندوق آغاز شده است، تا 30 مهرماه همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازنشستگان بازنشسته ایران بازنشستگان وام بانک صادرات وام ضروری بازنشستگان موظفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی

سید علی موسوی مدنی گفت: هم‌اکنون به‌طور متوسط ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان توسط تامین اجتماعی استان در ۲ بخش بیمه‌ای و درمان قم هزینه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: علی‌رغم چالش‌های موجود در وصول منابع بیمه‌ای، با تدابیر اتخاذ شده در پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی در قم تاخیر نداشته‌ایم که این مساله یک گام بزرگ در راستای ارائه خدمات به‌موقع است.

موسوی مدنی با اشاره به این‌که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است و بدون دریافت حتی یک ریال از سوی دولت اداره می‌شود، ادامه داد: وصولی به‌موقع، ضامن پرداخت به‌موقع تعهدات بیمه‌ای و درمانی و به‌خصوص پرداخت مستمری به بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و بازماندگان است.

به گفته موسوی مدنی، خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قم افزون بر ۸۴۸ هزار نفر می‌رسد که از این تعداد، ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر بیمه شده اصلی و ۶۴ هزار و ۲۷۲ نفر مستمری‌بگیر اصلی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان