Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@15:37:07 GMT

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۲۴۹۵

به گزارش ایلنا، شاید اولین قدم برای شروع یک سفر دل انگیز و آسوده، انتخابِ مقصدی مهیج و سپس رزرو هتل دلخواه باشد. با گوبوکینگ می توانید در هر یک از شهرهای ساحلی اروچا هتل مناسب و مدنظر خود را رزرو نمایید.

رزرو هتل در شهرهای ساحلی اروپا

با به پایان رسیدن فصل تابستان در اروپا و شروع شدنِ فصلِ زیبای پاییز و خنک تر شدنِ هوا، فصل پاییز هنوز هم بهترین فرصت برای گشت و گذار و لذت بردن از تابش خورشید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت گوبوکینگ، مرجعِ بزرگ و معتبر رزرو هتل در تمام شهر های ساحلی اروپا و دیگر نقاط در سراسر دنیا، آماده اراده کلیه خدمات رزرو هتل، کروزهای تفریحی و تمامی اقامتگاه ها، برای تجربه سفری خاطره انگیز و داشتن اقامتی آسوده برای گردشگران است.

در ادامه به معرفی جذاب ترین مقاصد پاییزه و زیبا ترین شهر های ساحلی اروپا می پردازیم.

رزرو هتل در جذاب ترین مقاصد پاییزه

6 مقصد با آب و هوای معتدل برای سفرهای پاییزی

رزرو هتل در شهرهای خارج از ایران شاید سخت به نظر برسد. اما با مراجعه به سایت گوبوکینک این امکان را فراهم آورده تا بتوانید در کمترین زمان، هتل محبوب خود را انتخاب و رزرو نمایید. در ادامه 6 مقصد از جذاب ترین مقاصد پاییزه را معرفی و بررسی خواهیم  که امکان رزرو هتل در این شهر ها و هر نقطه دیگری  از دنیا از طریق سایت gobooking.ir  به سادگی فراهم شده است.

1. رم، ایتالیا

شهر زیبا و باستانی رم در ماه اکتبر، متوسط دما 22.4 درجه سانتی گراد است. میزان بارش در این ماه افزایش می یابد و به 89 میلی متر می رسد. از مکان های تاریخی و دل انگیز این شهر ساحلی می توان به کلوسئوم، موزه واتیکان، رومن فروم و فواره تروی اشاره کرد که تنها بخش کوچکی از مناظر و مکان های دیدنی این شهر باستانی هستند. فصل پاییز، زیبایی و جذابیت این شهر رنگارنگ را دو چندان می کند. برای لذت بردن از نقطه به نقطه این شهر رنگی و تاریخی، می توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون هتل گوبوکینک، هتل دلخواه خود را به رزرو نمایید.

2. آلگاروه، پرتغال

آلگاروه یکی از زیباترین شهر های ساحلی اروپا واقع در کشور پرتغال است. متوسط دما در این شهر در ماه اکتبر 23.2 درجه سانتی گراد است. کمترین دما در این ایام 14 درجه سانتی گراد است. آب و هوای مطبوع مدیترانه ای در این ماه به تدریج کاهش می یابد و هوا روزانه به طوور متوسط 7 ساعت آفتابی است. بارش در این شهر به طور میانگین 56 میلی متر است. رزرو هتل در این شهر شگفت انگیز می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد.

3. گرن قناری، آفریقا

گرن قناری یکی از جذاب ترین و پر جمعیت ترین جزایر در بین جزایر قناری است. دمای هوا در این شهر زیبا به طور میانگین 26.4 درجه ی سانتی گراد و میزان بارش در حدود 19 میلی متر است. این جزیره زیبا 147 مایل ساحل طلایی، زیبا و آرامش برای سفری خاطره انگیز دارد. این جزیره در ماه اکتبر آفتابی و خشک است و دما در اوج گرما حدود 26.4 که دمای مطبوعی برای گذراندن تعطیلات زمستانه است.

4. قبرس، مدیترانه

قبرس سومین جزیره پرجمعیت در دریای مدیترانه و بین کشورهای یونان، ترکیه و لبنان قرار دارد. این جزیره زیبا و باشکوه، در ماه اکتبر، در اوج گرما این شهر، دمایی در حدود 26.7 سانتیگراد که بهترین شرایط برای شنا و غواصی را فراهم می کند. این شهر در روز بیش از 10 ساعت آفتابی است پس زمان زیادی برای رسیدن به همه تفریحات آبی را دارید.

5. لانزاروته

انتخاب یکی از زیباترین جزایر قناری، لانزاروته، می تواند یک انتخاب مهیج برای سفری خاطره انگیز باشد. جزیره لانزاروته یک جزیره اسپانیایی نزدیک به سواحل آفریقا است. دمای متوسط این جزیره بین 26.8 تا 19 درجه سانتی گراد است. بارش در ماه اکتبر در حدود 11 میلی متر و به صورت پراکنده است که هوای مطبوع را فراهم می سازد.

6. شرم الشیخ

شهر ساحلی "جواهر سینا" به داشتن سواحل طولانی و آب های شفاف معروف است. شرم الشیخ یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی مصر است. این شهر زیبا در فصل پاییز دمایی بین 28 تا 23 درجه سانتی گراد دارد و یکی از مقاصد پاییزه جذاب برای گردشگران است. دمای مناسب این شهر ساحلی سبب شده غواصی در آب های شفاف این ساحل زیبا یکی از فراموش نشدنی تجربه ها باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رزرو هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق

علوی‌تباران مازندران با تشکیل زنجیره‌ای محکم و یکپارچه در حمایت از دو اقدام وعده صادق و طرح نور در تمام نوار ساحلی به وعده خود عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ مردم غیورمند مازندرانی از مردان و زنان در جای جای نوار ساحلی از نکا گرفته تا ساری، جویبار، بابلسر، فریدون‌کنار و انتهای نوار ساحلی خزر مازندران یعنی رامسر زنجیره‌ای بستند آن هم جهت حمایت از دو اتفاق مهمی که اخیراً در کشورمان افتاد.

گام اساسی نیروهای مسلح سپاه با پرتاب پهپادها، موشک‌های کروز و بالستیک به سرزمین اشغالی با طرح وعده صادق و دغدغه مندان انتظامی نظام با طرح نور جهت مقابله با بدحجابی و بی‌حجابی باعث شد تا علوی‌تباران مازندران جهت حمایت این نیروهای غیور و دلیر به زنجیره انسانی اتحاد و همبستگی بپردازند.

کد خبر 745826

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • طلا دوباره از جا برخاست
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال