Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

8553...0935: باسلام خدمت شماعزیزان خبرنگارقابل توجه اینکه ماجانبازان سربازی که مدت سی سال است که مستمری وظیفه بگیر نیروهای مسلح بودیم الان تمام تسهیلات مارا قطع کردن از قّبیل انواع وام ها حتی حقوق سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح هیچ ارزشی به ماجانبازانی که زمینگیر و با دردهای فراوان گرفتاریم اینست حق ما چرا اینقدردروغ میکن ازشماعزیزان عاجزانه تقاضا داریم مشکلات ماجانبازان وظیفه بگیر را بیان کنیدبا تشکراز شماخبرنگاران محترم وطن سربازجانباز محمدعلی حسن بنمایندگی ازکرج

 

6784.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...0918: سلام ،لطفا در مورد سرانجام وعده های مسئولان در مورد تعیین تکلیف پذیرفته شده گان آزمون کادر اداری قوه ی قضاییه و همچنین در ردیف بودجه قرار دادن بودجه پذیرفته شده گان در سال نود و نه با آقای نوبخت گزارش تهیه کنید

 

8921...0916: بیمه تامین اجتماعی بخواهیدکه بیمه روستای را بایکی از بیمه ها مقایسه کنند

 

4808...0913: چهارمحال-مرکزشهرستان شهرشلمزاره بیایدببینید نشان ازمرکزشهرستان میبینید!؟20ساله پیشرفتی نکردیم انگار روستاییم تاکسی شهر،واحدشهری نداریم بیمارستان نداریم ورودی شهرآسفالت نیست و..فدماندار جدید لایق می خواییم

 

4808...0913: شهرستان کیارتواستان چهارمحال،مرکز شهرستان شهر شلمزار هست بیاید ببینید اصلانشان از مرکز شهرستان میبینید!؟ انگار روستا هستیم هیچ امکاناتی نداریم دلیل ایناهمه،نداشتن فرماندار و شهردار لایقه بداد ما برسید لطفا.

 

7680...0912: سلام،مگر قرار نبود قیمت بلیط اتوبوس اصلا گران نشود،چطور الان قیمت ها۶۷.۵درصد افزایش پیدا کرد؟چه کسی پاسخگو است؟بلیط اتوبوس۹۱ تومنی تهران،مهران۱۵۲ تومن

 

6784...0918: سلام،لطفا در مورد سرانجام وعده های مسئولان در مورد جذب پذیرفته شده گام آزمون کادر اداری قوه ی قضاییه گزارش تهیه کنید مسئولان هر روز یک وعده ی جدید می دهند.

 

0780...0914: سلام همسان سازی حقوق بازنشستگان چی شد

 

3092...0913: آیا شرکت نفت منطقه کرمان میتواند کوپن های نفت سفیدکه اکترا دست قاچاقحیان سوخت هست جمع کند .قیمت دولتی هرلیتر150 تومان .قیمت آزاد هرلیتر2000 تومان درآمد ازاین بالاتر .

 

5811...0918: سلام باعرض خسته نباشید در استانهای غربی گاز کپسولی قحطی اومده و شرکت چند روز تعطیل مردم هم نظری دارن لطفا پیگیری کنید علی مرادپور از همدان

 

3724...0914: سلام بحث تعطیلی پنجشنبه ها و تبدیل وضعیت قراردادی ها  چی شد؟؟؟

 

6630...0991: سلام.بیمارستان صیاد شیرازی گرگان.۲۰۰ نفر به عنوان خدمات روزمزد به مدت ۷سال مشغول به فعالیت هستیم. و بیمه نیستیم.به داد ما رسیدگی کنید لطفا

 

9205...0935: سلام لطفا استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی را پیگیری کنید


2717...0915: باسلام من یک گذرنامه دارم از مرزمهران مهر ورود وخروج از ایران به سمت وعراق وبالعکس داره میخام گوشی نویی که خریدم ربجیستر کنم سامانه گمرک پیام میده که مسافرت شما توسط پلیس ناجا ثبت نشده است لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم گوشی رو قطع نکنند از مهلت یکماهش بگذره ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نرخ حق التدریس جذابیت کافی ندارد، گفت:هم اکنون از ده معلم کمتر از دو معلم اضافه تدریس را می‌پذیرند. - اخبار اجتماعی -

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره جزئیات افزایش رقم ساعات حق‌التدریس معلمان اظهار کرد: یکی از بهترین راه های کمبود معلم در آموزش و پرورش استفاده از نیروهای توانمند است و باید انگیزه لازم را ایجاد کنیم تا از ظرفیت معلمان موجود که گزینش شده و دارای سابقه کار و هستند، استفاده کنیم.

وی افزود: استفاده از نیروهای موجود باعث جبران کمبود معلم با استفاده از معلمان با تجربه می‌شود و دیگر معلمان بدون تجربه به کلاس‌های درس نمی‌روند.

فرهادی ادامه داد: کمبود معلم مقطعی بوده و همیشگی نیست بنابراین به دلیل نیاز کوتاه مدت به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای تحقق این موضوع باید دو اتفاق بیفتد، گفت: نخست آنکه دستمزد ساعات حق‌التدریس معلمان به موقع پرداخت شود، وزارت آموزش و پرورش دستگاه درآمدزا نیست و منابع مالی را از سازمان برنامه و بودجه دریافت می‌کند و این سازمان قول همراهی برای پرداخت به موقع حق‌التدریس‌ها را داده است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

وی بیان کرد: معلمان با تجربه باید انگیزه کافی برای تدریس اضافه را داشته باشند با همین رویکرد آیین نامه‌ای را تدوین و سه پیشنهاد ارائه کردیم، این آیین‌نامه به شورای حقوق و دستمزد ارائه شده است.

فرهادی با اشاره به اینکه نظر سازمان  اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه برای افزایش مبلغ حق‌التدریس  معلمان مثبت است، افزود: این کار به نفع دولت، معلمان و دانش آموزان است، وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد داده است که مبلغ حق‌التدریس حدود دو برابر شود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ضریب اشتغال مثبت معلمان کمتر از 1.2 است یعنی از ده معلم کمتر از دو معلم اضافه تدریس دارند، اگر این رقم به 1.4 برسد، کل نیاز آموزش و پرورش مرتفع می‌شود و بخشی از اقتصاد معلمان تأمین خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش مبلغ حق‌التدریس معلمان از مهر امسال اجرا می‌شود؟ گفت: در تلاش هستیم تا از مهر امسال اجرا شود.

فرهادی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود نرخ حق‌التدریس جذابیت کافی ندارد بنابراین در شورای حقوق و دستمزد افزایش نرخ حق‌التدریس تا دو برابر را پیگیری کردیم که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟