Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@05:16:14 GMT

روحانيون ايثارگر در يزد تجليل شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۲۵۹۱

روحانيون ايثارگر در يزد تجليل شدند

خبرگزاری آریا- همایش ایثارگران روحانی هشت سال دفاع مقدس با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار یزد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدعلی طالبی استاندار یزد در این مراسم با بیان اینکه نقش روحانیت در دفاع مقدس بی‌بدیل بود، گفت: نقش روحانیون کارکرد چند وجهی داشت و یکی از آن‌ها همراهی روحانیت با همه اقشار و گروه‌های مختلف جامعه در دفاع از سرزمین، دین و ارزش‌های انقلابی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مهم‌ترین وجه ممیزه دفاع مقدس حضور همه اقشار، گروه‌ها و کسانی بود که دل در گرو میهن و ارزش‌های اسلامی و انقلابی داشتند، افزود: نه‌ تنها نقش روحانیون در دفاع مقدس پررنگ بود بلکه به نسبت جمعیت، روحانیت حضور پررنگ‌تری در دفاع مقدس داشتند و تعداد آمار شهدا و ایثارگران و جانبازان این قشر هم مؤید این نکته است.
استاندار یزد عنوان کرد: از آرشیوهای دفاع مقدس این را می‌توان به‌ خوبی درک کرد که حضور روحانیت موجب افزایش همدلی بیشتر در بین رزمندگان برای دفاع و مقابله با متجاوزان شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روحانیون ایثارگر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده با صدور حکمی، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری را به عنوان مشاور در امور روحانیت منصوب کرد.

حجت الاسلام عاشوری فرزند شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری شهید انقلاب اسلامی است که در امور فرهنگی و دینی سابقه فعالیت دارد.

مشاوره در امور دینی و مذهبی، مشارکت در تصمیم سازی ها با رویکرد دینی، ارتباط با حوزه‌های علمیه، مساجد، ستادهای نماز جمعه، اماکن‌زیارتی، هیأت‌های مذهبی و سایر نهادهای دینی مرتبط و ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مدیریت استان با علما، روحانیت و حوزه‌های علمیه به منظور ارتقا کیفی برنامه ریزی های استانی در پرتو فرهنگ متعالی استان از جمله وظایفی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار دارد.

ارائه مشاوره‌های مورد نیاز در بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و اخلاقی و معنوی و تبلیغی علما و نخبگان و اندیشمندان حوزوی استان، ارائه مشاوره در تقویت نهادهای مذهبی و حمایت از مبلغین فرهنگ دینی و برگزاری جلسات منظم با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین تبلیغی استان بمنظور هماهنگی و ارتقا سطح تفاهم و همکاری‌ها نیز از دیگر مواردی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار پیگیری دارد.

کد خبر 6085948

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد