Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@13:52:29 GMT

پلیس امنیت اقتصادی حرفه‌‌ای و تخصصی است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۲۶۰۸

علی القاصی دادستان تهران با اشاره به لزوم تاسیس و راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی وجود این پلیس را در شرایط فعلی بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع به پرونده های اقتصادی به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

اخبار اجتماعی-وی با اشاره به اینکه در این مجموعه باید به پرونده‌های شاخص و مهمم رسیدگی شود، بیان داشت: من معتقدم پلیس امنیت اقتصادی از مهمترین و اساسی‌ترین بخش‌های تخصصی در ناجا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران عنوان داشت: پلیس امنیت اقتصادی پلیسی حرفه‌ای و تخصصی است و لازم است با توجه به اهمیت موضوع از نیروهای با ظرفیت و کارکشته استفاده شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی اقتصادی پلیس امنیت دادستان تهران پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، انباری را در جنوب تهران در حوالی شهرری که محل نگهداری کالا و تخلیه بار‌های بسته بندی شده بود، شناسایی و موضوع را برای تحقیق و بررسی در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت مالک این انبار شناسایی شد، افزود: با تایید صحت خبر و محرز شدن تخلیه محموله‌های قاچاق در این انبار با دستور قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران در یک عملیات پلیسی مالک انبار را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه با دستگیری متهم، بازرسی از انبار مورد نظر در دستور کار مأموران قرار گرفت، گفت: در بازرسی از داخل انبار، ۱۲ هزار عدد قوطی اکتان بنزین ۲۵۰ میلی لیتری کشف شد.

سرهنگ کارآگاه افشاری با اشاره به اینکه انبار مذکور با دستور قضایی مهروموم شد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • کشف انواع دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع
  • توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان