Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» براساس مصوبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ هیئت وزیران، حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلین موضوع ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگا‌ه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور به استثنای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۵ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال و حداکثر حقوق و مزایای مستمر این قبیل کارکنان به میزان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم هیئت دولت در جلسه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ و در اجرای ماده (۱) قانون احکام دایمی برنامه­‌های توسعه کشور، اعضای هیئت علمی دانشگاه­ها و مؤسسات آموزش­‌عالی و پژوهشی از شمول حداکثر این بند مستثنی می­‌باشند.

با این تصمیم، تصویب­نامه شماره ۲۰۱۹۸/ت۵۶۵۶۹هـ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ لغو می­‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دفتر هیئت دولت هیات علمی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

گزارش کامل ایسنا از گفت‌وگوهای خبرنگاران با اعضای هیئت وزیران در حاشیه جلسه هیات دولت را نیز می‌توانید در این لینک دنبال کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد