Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@00:42:25 GMT

چند بازیکن آژاکس زیرنظر رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۲۷۹۳

چند بازیکن آژاکس زیرنظر رئال مادرید

خبرگزاری میزان- باشگاه رئال مادرید وضعیت چند بازیکن آژاکس را زیرنظر دارد. تاریخ انتشار: 16:03 - 10 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۰۷۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق گزارش روزنامه اسپانیایی «آس» نمایندگان باشگاه رئال مادرید امشب (چهارشنبه) در بازی والنسیا مقابل آژاکس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در خاک اسپانیا برگزار خواهد شد استعداد‌های جوان این باشگاه هلندی را زیر نظر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رئال مادرید بعد از شکست مذاکراتش با منچستریونایتد برای جذب پل پوگبا، دنی فن‌دبیک هافبک هلندی تیم فوتبال آژاکس را هدف قرار داده است و نمایندگان این باشگاه وضعیت این هافبک ۲۲ ساله را به دقت زیر نظر دارند.

حکیم زیاش و دیوید نرس هم از دیگر بازیکنان با استعداد آژاکس هستند که مورد توجه کهکشانی‌ها قرار گرفته‌اند، اما اولویت این باشگاه جذب فن‌دبیک است.

همچنین گفته می‌شود نمایندگان باشگاه رئال ماردید در بازی چهارشنبه شب لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی و ادسون آلوارز مدافع مکزیکی باشگاه آژاکس را هم زیر نظر خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فن دبیک میزان منچستریونایتد رئال مادرید آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس

بایرن مونیخ و چندین باشگاه انگلیسی به جذب فرلاند مندی علاقه مند هستند.

طرفداری | در سایه علاقه رئال مادرید به آلفونسو دیویس، بایرن مونیخ نیز به جذب فرلاند مندی فکر می کند.

به گزارش اکیپ، با توجه به جدایی احتمالی آلفونسو دیویس به مقصد رئال مادرید، بایرن مونیخ نیز به جذب فرلاند مندی علاقه دارد و در همین راستا، وارد کورس رقابت برای جذب این بازیکن شده است. این مسئله احتمال انجام معاوضه بین دو باشگاه برای انتقال دیویس و مندی را افزایش می دهد. گفتنی است چندین باشگاه انگلیسی از جمله منچستریونایتد و نیوکاسل به فرلاند مندی علاقه مند هستند و باشگاه هایی چون آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی نیز اخیراً در مورد او پرس و جو کرده اند.

از قرارداد فرلاند مندی با رئال مادرید تنها یک سال باقی مانده و او پیشنهاد تمدید قراردادی نیز دریافت نکرده، همین مسئله آینده بازیکن فرانسوی را تحت الشعاع قرار داده است. البته کارلو آنچلوتی خواهان حفظ فرلاند مندی است و انتظار می رود به زودی مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز شود. بازیکن در رئال مادرید بسیار خوشحال است و به زودی باید در مورد آینده تصمیم بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود