Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@22:38:43 GMT

مبلمان اداری کلاسیک برای چه محیط هایی مناسب تر است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۲۸۹۷

مبلمان اداری کلاسیک برای چه محیط هایی مناسب تر است

با پیشرفت در زمینه مدرن کردن مبلمان و دکوراسیون اداری هنوز هستند کسانی که به کارهای کلاسیک علاقه خاصی دارند و این علاقه را با خرید این محصولات نشان می دهند. مبلمان اداری کلاسیک یکی از انواع مبلمانی است که هر فرد می تواند برای محیط اداره خود و یا شرکت انتخاب و سفارش دهد. در این مقاله ما شما را با این نوع مبلمان بیشتر آشنا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلمان اداری کلاسیک

این نوع مبلمان دارای ظرافت خاصی در طراحی خود هستند و به همین خاطر دوستداران خود را دارند. اگر شما هم به  کارهای کلاسیک مخصوصا مبلمان علاقه دارید می توانید مبلمان اداری کلاسیک را برای شرکت و یا اداره خود سفارش دهید. این نوع مبلمان در تعداد متفاوت ساخته می شود. اگر شما برای یک اداره این مبلمان را سفارش می دهید باید به تعداد مراجعه کنندگان در طی روز توجه نمایید.

اگر این تعداد زیاد باشد باید تعداد بیشتری از مبلمان را سفارش دهید . مبلمان اداری کلاسیک از چوب منبت است که صندلی آن نیز از چرم طبیعی ساخته می شود. این نوع مبلمان در انواع رنگ های متنوع تهیه می شود که شما می توانید با توجه به دکوراسیون محل کار خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید. فقط توجه کنید هنگام انتخاب مبلمان اداری کلاسیک به علت بزرگ بودن این نوع از مبلمان فضای کافی در اختیار داشته باشید تا بتوانید از این نوع نهایت استفاده را ببرید.

چرا مبلمان اداری کلاسیک را انتخاب می کنید

بسیاری از افراد برای این که مراجعه کنندگان به اداره تحت تاثیر شکوه و ابهت این مبلمان قرار بگیرند از این نوع مبلمان استفاده می کنند. یک دکوراسیون عالی زمانی بی نقص می شود که شما از یک ست اداری فوق العاده در آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید افراد بسیار سریع تحت تاثیر نگاه خود قرار می گیرند و آن چه که افراد می بینند می تواند دیدگاه و نظر آنان را نسبت به محیط اطراف تغییر دهد. یک مبلمان اداری به ویژه یک صندلی مدیریتی کلاسیک می تواند نظر هر بیننده ای را که به اداره شما قدم می گذارد تحت تاثیر قرار دهد و به طور مستقیم بر تصمیم گیری آنان تاثیر گذارد.

این نوع مبلمان برای چه مکان هایی مناسب است

همیشه توجه کنید که ممکن است شما مبلمان اداری  کلاسیک را بر هر نوع مبلمان دیگر ترجیح دهید اما باید فضایی داشته باشید تا عظمت و شکوه مبلمان شما نشان داده شود. اگر شما در یک فضای کوچک یک میز اداری کلاسیک را قرار دهید که هیچ گونه فضایی برای عبور افراد و یا نشستن وجود نداشته باشد زیبایی و شکوه مبلمان شما اصلا به چشم بیننده نمی آید و شما اگرچه هزینه زیادی برای این مبلمان اداری کلاسیک خود کرده اید تا نظر مخاطبان را به اداره خود جلب نمایید اما به علت تنگی جا این تاثیر معکوس عمل خواهد کرد و از مراجعه کنندگان به اداره شما کاسته خواهد شد. همچنین بعضی از افراد هیچ تناسبی بین مبلمان و دکوراسیون محل کار خود ایجاد نمی کنند این ناهماهنگی نیز از تاثیر نگاه بر مبلمان اداری کلاسیک شما کم خواهد کرد.

چرا یک مدیر خوب یک مبلمان خوب تهیه می کند

همه افرادی که سمت مدیریت مکانی را بر عهده می گیرند باید توجه کنند که خود را لایق بهترین ها بدانند. در این صورت است که این افراد در کار خود پیشرفت می کنند. اگر شما فضای محل کار خود را که بیشتر زمان خود را در آن جا سپری می کنید به بهترین شکل ممکن آراسته کنید در این محیط احساس آرامش بیشتری می کنید و از کار خود لذت بیشتری می برید. بیشتر افراد فکر می کنند که مبلمان اداری بسیار بزرگ و جاگیر هستند.

اما این افراد توجه نمی کنند که این گونه از مبلمان به علت طراحی و ساخت و هماهنگی بین رنگ و فرم و بدنه است که این گونه ساخته می شوند. این مبلمان از ظرافت بسیار ویژه ای برخوردار هستند که توجه هر بیننده ای را به خود معطوف می کنند. شما می توانید با انتخاب این نوع از میز اداری مدیریتی به محل کار خود شکوه و عظمت را هدیه کنید و از این شکوه لذت ببرید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مبلمان اداری دکوراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما

 

پسر کوچک، نام بمبی بود که در سال ۱۹۴۵ توسط آمریکایی‌ها به شهر هیروشیمای ژاپن انداخته شد. این بمب که اولین بمب هسته‌ای بشر بود و در جنگ استفاده می‌شد با قدرت تخریب عظیمی که داشت، آخرین مقاومت‌های ژاپن را در جنگ جهانی دوم شکست. اما روند توسعه و ساخت چنین جنگ‌افزار قدرتمندی آن هم در شرایط جنگ جهانی دوم، خالی از مسائل حاشیه‌ای مهم نبود. پروژه ساخت بمب هسته‌ای، که پروژه منهتن نام داشت، در نهایت مخفی‌کاری ممکن توسط دولت آمریکا انجام می‌شد. اکثر افرادی که در این پروژه مشغول به کار بودند، از ماهیت اصلی آن خبر نداشتند و جاسوس‌های کشور‌های مختلف از جمله شوروی به شدت در کشف هرگونه اطلاعاتی در مورد این پروژه تلاش می‌کردند. نهایتا پس از استفاده از اولین بمب هسته‌ای علیه ژاپن، پرده از نتیجه پروژه منهتن به کنار رفت و ترومن با سخنرانی که می‌توانید قسمت‌های مهم آن را در این ویدیو ببینید، روند و ماهیت آن را با دنیا در میان گذاشت.

 


عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟

 

عماد فایز مغنیه که به اختصار عماد مغنیه خوانده می‌شد و به حاج رضوان شهرت داشت، از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان بود که در ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ در انفجاری در دمشق طی عملیات مشترک سی آی‌ای و موساد ترور شد. واشنگتن پست مدت‌ها بعد از وقوع این ترور، انجام این عملیات مشترک را تایید کرد. بر اساس گزارش این روزنامه آمریکایی، بمبی که باعث کشته شدن فرمانده پرسابقه حزب‌الله شده، مدت‌ها پیش در میدان مشق سیا در کارولینای شمالی آزمایش شده بود. مغنیه جزو اهداف اصلی سی آی‌ای بود و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برای خبری که منتهی به دستگری مغنیه شود، ۲۵ میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود. در گزارش واشنگتن پست تاکید شده بود که دستور کتبی این عملیات را جرج بوش، رئیس جمهور وقت آمریکا صادر کرد و دادستان کل، مدیر اطلاعات ملی و مشاور امنیت ملی آمریکا آن را تأیید کردند؛ اما عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ در این موشن گرافی به این پرسش‌ها در این باره پاسخ داده می‌شود.

 


تراژدی منابع مشترک چیست؟

 

در این ویدیو به پدیده‌ای به نام تراژدی منابع مشترک می‌پردازیم که چطور انسان‌ها با طمع، دست به خودویرانگری منابع خویش می‌زنند و برای سود کوتاه مدت، منابع خود را از بین می برند.

 


لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک

 

معمولاً افراد ماشین‌باز که طرفدار خودروهای عضلانی آمریکایی هستند، به یک برند خاص تعصب دارند. فردی که در این ویدیو خواهید دید، از این قاعده مستثنا نیست. او به شدت طرفدار خودروهای شورلت کلاسیک است و تعدادی از آنها را خریداری و بازسازی کرده و در ویدیو تمام توضیحات لازم درباره آنها را داده است. طرفداران خودروهای عضلانی کلاسیک، این ویدیو را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • انواع درب ساختمان
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • معرفی کابینت های جدید
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی