Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرود امیر انتخابی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش سوزی در بنای تاریخی  «هادی خان صوفی»  در روستای امام از توابع بخش رانکوه شهرستان املش، اظهار کرد: این حادثه بامداد امروز رخ داد.

وی با بیان اینکه یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان املش با تماس شورای این روستا مبنی بر وقوع آتش سوزی در این بنای تاریخی خود را به محل رسانده است، افزود: به علت مصالح بکار رفته در این ساختمان که از چوب بوده است آتش به سرعت به کل ساختمان سرایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه با توجه به گستردگی حریق و عدم دسترسی مناسب برای حضور مأموران آتش نشانی در محل و همچنین عدم وجود امکانان مناسب اطفای حریق ماموران اتنش نشانی و نیروهای مردمی موفق به اطفای حریق نشدند.

وی در ادامه با بیان اینکه این حادثه به بنا آسیب فراوانی وارد کرده است، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

گفتنی است خانه تاریخی «هادیخان صوفی» با شماره ۱۰۵۸۷ ثبت شده است.

کد خبر 4735417

منبع: مهر

کلیدواژه: بناهای تاریخی میراث فرهنگی گیلان آتش سوزی اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان گردشگری بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز

با اعلام به سازمان آتش نشانی شیراز در ظهر روز سه شنبه مبنی بر حریق گسترده در انبار کالا برق ایستگاه های آتش نشانی به این انبار که در میدان مهارت شیراز بود اعزام گردیدند و با توجه به گسترش حریق به انبار و ساختمان های مجاور که در آن کپسول های گاز بوده با همت نیرو های خدوم آتش نشانی شیراز مهار و در حال لکه گیری می باشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069806 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد