Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@01:26:51 GMT

استثنایی؛ کلاس درس اتلتیکو برای مهار ضدحمله(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۳۳۶۲

اتلتیکو مادرید دیشب موفق شد با دو گل از سد لوکوموتیو مسکو عبور کند. این پیروزی باعث شد تا بسیاری از کارشناسان و طرفداران فوتبال از سیستم سیمئونه و سیستمش تمجید کنند.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید طی سال های اخیر به خاطر نظم و انظباط در کارهای دفاعی مورد تحسین همگان بوده است اما آن ها این سیستم خود را در بازی مقابل لوکومتیو به سطح جدیدی رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیستم تدافعی اتلتیکو باعث شد بسیاری از کاربران سیمئونه و تیمش را مورد تحسین قرار دهند. در یک صحنه از بازی سب گذشته، وقتی روی یک ضدحمله سریع، مهاجم لوکوموتیو تک و تنها به سمت دروازه یان اوبلاک حرکت می کرد، هشت بازیکن اتلتیکو با سرعتی خیره کننده به تعقیب مهاجم پرداختند و در چشم به هم زدنی سازماندهی دفاعی این تیم برقرار شد و یک موقعیت عالی برای حریف روس از دست رفت.


کالین میلار،روزنامه نگار معروف، در واکنش به این صحنه و در توئیتر خود نوشت: "بازیکنان اتلتیکو سیستم دفاع ضد حمله را به شکلی هنرمندانه انجام می دهند."


جان آرنه ریسه،مدافع سابق لیورپول ، هم از جمله کسانی بود که تیم سیمئونه را ستود و نوشت: " این گونه پس از از دست دادن توپ باید به عقب برگردید. وای!!!انتقال از حمله به دفاع. شاگردان سیمئونه این کار را به شکلی باورنکردنی انجام می دهند."


بسیاری دیگر از کاربران توئیتر نیز از عملکرد اتلتیکومادرید تمجید کردند که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:


"دیگو سیمئونه و عشق او به دفاع! از همه چیز مهم تر باید به بازیکنان اتلتیکو که این سیستم را به شکلی فوق العاده اجرا می کنند، آفرین گفت."
"بازیکنان اتلتیکو طوری بازی می کنند که گویی برای مدال طلای المپیک می جنگند."
"به نظر می رسد هرکدام از بازیکنان اتلتیکو که پس از ضد حمله دیرتر به زمین خودی بازگردند، توسط سیمئونه مجازات خواهند شد."
"عجیب نیست.ما می دانیم دفاع اتلتیکو چقدر خوب است. این کلاس سیمئونه است."

 

 

 

 

 

دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل

به گزارش "ورزش‌ سه"، شروع رقابت‌های فشرده لیگ برتر در سال جدید با مصاف تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز خواهد بود؛ دیداری بسیار تعیین کننده در سرنوشت مسابقات که معوقه هفته اول رقابت‌ها در دور برگشت و به دلیل حضور طلایی پوشان اصفهانی در رقابت‌های آسیایی به تاخیر افتاد.

این رقابت مهم روز پانزدهم فروردین ماه برگزار می‌شود و سپاهانی‌ها به امتیازات کامل این مسابقه نیاز مبرم دارند و دوست ندارند اتفاقات سال گذشته در تبریز که عامل اصلی در دور شدن آنها از قهرمانی بود، تکرار شود.

در همین راستا رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان ظهر روز پنج‌شنبه مصاحبه‌ای با "ورزش‌ سه"، انجام داد و طی گفتگویی که با خبرنگار ما داشت ضمن انتقاد از حواشی دیدار برگشت سال گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز نظیر لیزرپراکنی و گرفته نشدن دو پنالتی به سود سپاهان از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ درخواست کرد برای از بین رفتن این شبهات بازی با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شود.

در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر دو دیدار رفت و برگشت دربی با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد و سپاهانی‎‌ها که پیش‌تر به اشکال مختلف به این موضوع و تبعیض اعتراض کرده بودند، حالا امیدوارند مصاف سرنوشت سازی که در تبریز دارند با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند