Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنابری نام خودش را در تاریخ فوتبال ثبت کرد.

طرفداری - پوکر سرژ گنابری مقابل تاتنهام، نشریه اکیپ را مجاب کرد تا به او نمره کامل بدهد. نمره‌ای که به ندرت به بازیکنی داده می‌شود.

بایرن مونیخ شب گذشته در لندن جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و موفق شد نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را با 7 گل در هم بکوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تاریخی و هیجان انگیز، سرژ گنابری با زدن 4 گل، بهترین بازیکن میدان لقب گرفت و به یازدهمین بازیکن تاریخ فوتبال بدل شد که توانسته نمره کامل 10/10 را از نشریه اکیپ بگیرد. این نشریه سرشناس فرانسوی معروف است به سختگیری در نمراتی که پس از هر بازی به بازیکنان می‌دهد.

با هم در جدول زیر بازیکنانی که توانسته‌اند نمره کامل را از این نشریه بگیرند، مرور می‌کنیم:

1. برونو مارتینی (1988) عملکرد درخشان درون دروازه فرانسه در فینال یورو زیر 21 سال مقابل یونان 2. فرانک سائوزی (1988) عملکرد درخشان در خط میانی فرانسه در فینال یورو زیر 21 سال مقابل یونان 3. اولگ سالنکو (1994) زدن پنج گل در جریان پیروزی 6-1 روسیه مقابل کامرون در جام جهانی  4. لارس ویندفلد (1997) عملکرد درخشان درون دروازه آرشائوس دانمارک در مقابل نانت در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا 5. لیونل مسی (2010) عملکرد درخشان مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا و زدن چهار گل به تنهایی 6. لیونل مسی (2012) عملکرد درخشان مقابل بایر لورکوزن و تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا که در یک بازی 5 گل می‌زند 7. روبرت لواندوفسکی (2013) عملکرد درخشان مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و زدن 4 گل به تنهایی 8. کارلوس ادواردو (2014) عملکرد درخشان در ترکیب نیس مقابل گنگام و زدن 5 گل در پیروزی 7-2 تیمش 9. نیمار (2018) عملکرد درخشان مقابل دیژون با زدن 4 گل و ارسال 2 پاس گل 10 دوشان تادیچ (2019) عملکرد درخشان مقابل رئال مادرید در ترکیب آژاکس 11. لوکاس مورا (2019) عملکرد درخشان مقابل آژاکس در ترکیب تاتنهام در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

درباره این لیست باید گفت کسی ویدیویی از نمایش دو نفر نخست در دیداری که ذکر شد، ندیده است. برخی معتقدند فرانسوی بودن اکیپ در این نمرات نقش داشته است. از طرفی اکیپ در حالی به سالنکو نمره کامل داد که به هیچ بازیکن دیگری در تاریخ جام‌های جهانی چنین نمره‌ای نداده است و این کمی جای ابهام دارد. به عنوان مثال به عملکرد زیدان در مقابل برزیل در جام جهانی 2006 هم نمره کامل داده نشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، رونالدو نازاریو روی همکاری با رائول و زیدان این گل را مقابل موناکو به ثمر رساند.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • نگاهی به عملکرد درخشان لامین یامال در دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم
  • یازده بازیکن برای قهرمانی اروپا پیدا شدند!