Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اتحادیه پلیس فرانسه روز چهارشنبه با برگزاری تظاهراتی از دولت این کشور خواست تدابیر جدی‎تری نسبت به خودکشی افسران پلیس اتخاذ کند. تاریخ انتشار: 17:32 - 10 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۱۱۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ اعضای اتحادیه‌ پلیس فرانسه در پی افزایش شمار خودکشی افسران این کشور روز چهارشنبه به خیابان‌های این کشور رفته و دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آنها از مقام‎های کشورشان خواستند تدابیر جدی‎تری برای جلوگیری از خودکشی نیروهای پلیس اتخاذ کنند.   به گزارش اسپوتنیک، در سال ۲۰۱۸، ۳۳ افسر پلیس در فرانسه دست به خودکشی منجر به مرگ زدند.   بنابر گزارش‎ها، خودکشی افسران پلیس در فرانسه در سال جاری افزایش یافته و تا کنون بیش از ۵۰ افسر خودکشی کردند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار بهبود یافتن وضعیت روحی، مالی و شغلی افسران پلیس فرانسه شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تظاهرات فرانسه خودکشی افزایش پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجاه و چهارمین نشست فنی کدکس مواد غذایی با حضور بالغ بر ۱۸۵ کشور جهان با محوریت به‌روز کردن برخی دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌ها و استانداردهای مواد افزودنی غذایی پس از بررسی‌های کارشناسی برگزار می‌شود و نماینده ایران در این نشست از وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

بنابراین گزارش، ابوالفضل رئوفی، مشاور وزیر جهادکشاورزی و مدیرکل دفتر محیط زیست، توسعه پایدار و امور فناوری در جلسات فنی کدکس مواد غذایی ارائه مطلب خواهد کرد.

در حال حاضر رئیس کمیته اصلی کدکس کشور انگلستان و نایب رئیس آن همزمان و به صورت گروهی کشورهای استرالیا، کنیا و شیلی هستند.

گفتنی است؛ کدکس مواد غذایی با همکاری مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(FAO) و سازمان بهداشت جهانی (WHO) راه‌اندازی شد و ایران نیز به مدت ۶ سال نایب رئیس آن بوده است.

کدکس به منظور اجرای استانداردهای مشترک FAO/WHO در زمینه مواد غذایی به وجود آمد.

کد خبر 6085516

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!