Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:51:13 GMT

گابریل کالدرون به دنبال زوج مناسب در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۳۹۵۷

گابریل کالدرون به دنبال زوج مناسب در مشهد

با محرومیت شجاع خلیل زاده اکنون در دیدار برابر شهر خودرو، کالدرون به دنبال یک انتخاب مناسب در قلب دفاعی تیمش است.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در دیدار جام حذفی برابر ماشین سازی به میدان رفت، با محرومیت دو جلسه از سوی کمیته انضباطی با توجه به اتفاقات دیدار دربی مواجه شده است. اتفاقی که باعث خواهد شد او یکی از غایبان قابل توجه دیدار این هفته تیمش برابر شهرخودرو لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در شرایطی است که گابریل کالدرون با توجه به مصدومیت سیدجلال حسینی قادر به سود بردن از کاپیتان باتجربه تیمش طی سه بازی اخیر نبوده است. سیدجلال حسینی اما طی روزهای اخیر توانسته خود را در مسیر آماده سازی همراهی سرخپوشان قرار دهد و احتمالا در دیدار برابر شاگردان یحیی گل محمدی قادر خواهد بود در لیست تیمش حاضر شود.


با بازگشت سیدجلال حسینی باید دید او در کنار محمدحسین کنعانی زادگان در این دیدار حساس مقابل شهرخودرو در مشهد قلب دفاعی سرخ‌ها را شکل خواهد داد یا کالدورن تصمیم دیگری خواهد گرفت. محمد نادری و محمد انصاری دو گزینه دیگری هستند که سرمربی آرژانتینی قادر خواهد بود از آنها برای حضور در پست دفاع میانی در صورتی که سیدجلال حسینی از آمادگی کامل برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار نباشد، سود ببرد. نادری پیش از این در فصل گذشته برابر فولاد خوزستان اولین تجربه حضورش در پرسپولیس را در این پست پشت سر گذاشت و محمد انصاری نیز به گواه کارشناسان یکی از کامل‌ترین بازیکنان برای حضور در این پست محسوب می‌شود که در صورت صلاحدید کادرفنی قادر به حضور در پست دفاع میانی خواهد بود.


با این حلال با توجه به محرومیت شجاع خلیل زاده، باید دید وضعیت بدنی سیدجلال حسینی به چه شکل خواهد بود و چه تصمیمی برای این پست مقابل خط هجومی خطرناک شهرخودرو در مشهد گرفته خواهد شد.

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران هفته گذشته در شرایطی با پنج گل ترکمنستان را در تهران شکست داد که حسین کنعانی در آن مسابقه دبل کرد تا روند خوب روزهای اخیرش را ادامه بدهد.

کنعانی پیش‌ از دبل برای تیم ملی طی دو هفته سه گل برای پرسپولیس زده بود تا این روزها در آماده‌ترین فرم خود قرار داشته باشد. گلزنی‌های او کنار عملکرد خوب دفاعی‌اش رخ داده است.

کنعانی با ۶ گل زده با پیراهن تیم ملی در رده سومین مدافع برتر تاریخ ایران قرار دارد. هادی عقیلی با ۹ گل اول است و در رده دوم سیدجلال حسینی با ۸ گل قرار دارد. کنعانی با توجه به بازنشستگی عقیلی و حسینی فرصت دارد با ادامه گلزنی‌هایش گلزن‌ترین مدافع آخر تیم ملی بشود‌.

دیگر خبرها

  • نرخ جرائم رانندگی حادثه‌ساز ۵ برابر می‌شود
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد / اعمال از هفته آینده
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده
  • کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد
  • شماره چهار از سیدجلال جدا نمی‌شود (عکس)
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین