Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلپایگان- مدیر آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان در مدارس برگزار می‌شود، گفت: دو هزار دانش آموز نیازمند در شهرستان با پرداخت کمک هزینه تحصیلی آموزش و پرورش راهی مدرسه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، مصطفی مهدیان امروز (چهارشنبه) در مراسم زنگ جشن عاطفه‌ها که به صورت نمادین در آموزشگاه ابتدایی صحت نواخته شد، اظهار کرد: هر ساله جشن عاطفه‌ها در مهرماه با هدف ترویج فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با هدف کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند سامانه بانک اطلاعاتی در مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان تشکیل شده است، افزود: براساس آمار ثبت شده در بانک اطلاعاتی حدود دو هزار دانش آموز بی‌بضاعت با کمک مجمع خیرین آموزش و پرورش و اداره اوقاف هزینه خرید لوازم التحریر، لباس مدرسه و هزینه خرید کتاب به آن‌ها پرداخت شد و در سال تحصیلی جدید همزمان با سایر دانش آموزان راهی مدرسه شدند.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان، تصریح کرد: ۱۵ هزار دانش‌آموز در ۱۲۶ آموزشگاه در سطح شهرستان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد هشت هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

جمع آوری ۱۰۲ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها

عباسعلی لچینانی، مدیرکمیته امداد گلپایگان در ادامه این مراسم اظهار کرد: مرحله نخست جشن عاطفه در شهریورماه امسال در سطح میادین شهر و مصلای نماز جمعه برپا شد.

وی با بیان اینکه امروز دومین مرحله جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس شهرستان با شعار" با رنگ مهر، رویایی را بسازیم" برگزار می‌شود، گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها ۱۰۲ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد که از این میزان ۲۴ میلیون تومان از سطح مدارس جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد گلپایگان با بیان اینکه ۴۰۰ دانش آموز گلپایگانی با حمایت کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند، گفت: کمک‌های غیر نقدی جمع آوری شده در جشن عاطفه بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد و دانش‌آموزان نیازمندی که اسامی آن‌ها در بانک اطلاعاتی آموزش و پرورش ثبت است، توزیع می‌‎شود.

کد خبر 391830

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان جشن عاطفه ها مدارس دانش آموزان ایتام و نیازمندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۲ میلیون دانش آموز حافظ کل قرآن هستند.

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هم گفت: طرح ملی اتقان که مخفف «ارتقای توانمندی‌های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس دوره ابتدایی» است از مصوبات کمیسیون آموزش قرآن کریم است.
وی افزود: این طرح در پنج استان ایلام، قم، خراسان شمالی،  بوشهر ‌و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

گفته شده تعداد شرکت کنندگان طرح اتقان در استان ایلام هزار و ۶۹۱ نفر، خراسان شمالی هزار و ۴۵۸ نفر، قم سه هزار و ۱۸۱ نفر، تهران هفت هزار و ۴۳ نفر، بوشهر چهار هزار و ۹۷۳ نفر بوده و در مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۶  در این طرح شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد