Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید راستی از دستگیری فرد جاعلی که با جعل عنوان دستگاه‌های اجرایی و امنیتی کشور از طعمه‌های خود به شکل‌های مختلف اخاذی می‌کرد خبر داد و گفت:روز گذشته گزارشی درباره اخاذی از کسبه یکی از محلات جنوب‌شرق تهران توسط فردی که خود را از کارکنان ارگان‌های امنیتی کشور معرفی کرده بود دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد جاعل با حضور در قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌های سنتی محل با جعل عنوان و اعلام ارتباط با دستگاه‌های قضایی خود را یکی از عوامل یکی از سازمان‌های نظامی تهران معرفی و از طعمه‌های خود مبالغ قابل توجهی اخاذی می‌کند.

این مقام انتظامیبا اشاره به اینکه در تحقیقات صورت گرفته یکی از قربانیان این جاعل شناسایی خاطر نشان کرد:مالباخته در خصوص فعالیت‌های متهم عنوان داشته «در سال ۹۷ یک برگ احضاریه جعلی صادره از دادگاه انقلاب توسط پیک موتوری به درب منزل بنده ارسال شده که اینجانب در قهوه خانه محل با این فرد جاعل آشنا شدم و ایشان با شرط پرداخت ۵۰ میلیون تومان در قالب دلار قول مساعدت داده که پس از پرداخت مبلغ مورد نظر را با مراجعه به دادگاه انقلاب متوجه جعلی بودن احضاریه شدم».

سرهنگ راستی ادامه داد: با محرز شدن جعلی بودن عناوین وی، مراتب جهت دستگیری یادشده در دستور کار قرار گرفت و در نهم مهرماه اکیپی از مأموران مجرب مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، محل اختفای متهم در محدوده میدان خراسان را شناسایی که با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدستان متهم و دیگر مالباختگان در دستور کار این مرکز قرار دارد گفت: متهم پس از تحقیقات مقدماتی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرهنگ راستی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده گفت: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم