Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت در تلاش است تا سیستم عاملی مخصوص دستگاه‌های هوشمند دو نمایشگره را طراحی و تولید کند. خبرها از شرکت مایکروسافت نشان می‌دهد این سیستم عامل ویندوز 10X نام گرفته است و دارای قابلیت‌هایی برتر در هماهنگی با دستگاه‌های dual-screen است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پراکسی‌ها عامل نفوذ هکرها به سیستم‌های رایانه‌ای

مایکروسافت در رویداد بزرگ این شرکت در ۲ مهر اطلاعاتی از سیستم عامل جدید اعلام نکرد، اما ایوان بلاس افشاگر بزرگ خبر‌های فناوری و به ویژگی گوشی‌های هوشمند معتقدد است: "مایکروسافت به طور ویژه‌ای برای طراحی و تولید سیستم عامل ویندوز ۱۰X برنامه‌ریزی کرده است و تصمیم دارند نرم‌افزاری کاملا منطبق با دستگاه‌های دو نمایشگره را تولید کند. این سیستم عامل با ویندوز ۱۰ تفاوت‌های زیادی دارد و احتمالا با استقبال بسیار خوبی رو به رو خواهد شد. "

مایکروسافت به دنبال تولید ویندوز 10X

با توجه به احتمال تولید دستگاه‌های متعددی از تلفن همراه و تبلت دو نمایشگره در آینده‌ای نزدیک، مایکروسافت باید نرم‌افزاری کاملا هماهنگ با این دستگاه‌ها را تولید کند. در سال‌های اخیر توانایی شرکت‌های مختلف جهان تا حد زیادی در زمینه تولید دستگاه‌های هوشمند ارتقاء یافته است و همین موضوع سبب شده امروز شاهد تولید دستگاه‌هایی با طاهر و امکانات ویژه نظیر گوشی‌های انعطاف‌پذیر باشیم. 

تولید سخت‌افزار تنها بخشی از فرآیند تولید دستگاه‌های هوشمند با ظاهر عجیب است و بخش دیگری از آن که ارتباط کاربر با دستگاه را امکان‌پذیر می‌سازد، سیستم عامل است. در واقع می‌توان گفت اهمیت سیستم عامل مورد استفاده در دستگاه به هم اندازه‌ی تولید قطعات سخت‌افزاری است. 

هم‌اکنون طرفداران سیستم عامل‌ ویندوز با اشتیاق زیادی در انتظار عرضه و معرفی مصحولات جدید این غول فناوری هستند. سیستم عامل ویندوز بیشترین میزان کاربران از لحاظ تعداد در میان تمامی سیستم عامل‌های موجود در جهان دارا است. 

انتهای پیام/

تلاش مایکروسافت برای تولید سیستم عامل مخصوص دستگاه‌های دو نمایشگره

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم

تایسون فیوری به زودی با اولکساندر اوسیک در عربستان مبارزه خواهد کرد.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • هدایت الهی نیازمند آماده‌سازی نفس است
  • تولید سامانه هوشمند کشاورزی
  • مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند
  • تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!
  • آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • عکس/ آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند