Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین غفوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: از مجموع بیش از 14 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان بیش از 4 هزار نفر آنها دانش آموزان نیازمند هستند که 70 درصد آنها  در مناطق روستایی و عشایری مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ارزش این تعداد بسته های لوازم التحریر و البسه بیش از 70 میلیون تومان است، گفت: از این مقدار هزار بسته آن با همکاری جمعیت هلال احمر و اداره امور عشایری بین هزار دانش آموز مدارس عشایری این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از انعقاد قراردادهایی با تعدادی از خیران به منظور مشارکت در حوزه آموزش و پرورش خبرداد و گفت: اخیرا با خیری قراردادی بسته شد که همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس لوازام التحریر 200 دانش آموز محروم و نیازمند را تامین کند. 

غفوری عنوان کرد: اگرچه جای تقدیر و تشکر از کمک خیران در بحث تامین  لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان دارد ولی  هنوز  20 درصد دیگر دانش آموزان به تعداد 2 هزار نفر نیازمند کمک خیران در بحث تامین  لوازم التحریر و البسه هستند.

وی بیان کرد: در مجموع 14 هزار و 700 دانش آموز که در مدارس شهرستان بردسکن مشغول به تحصیل هستند 35 درصد آنها جزو دانش آموزان نیازمند اعم از ایتام، سادات و بی بضاعت هستند.

وی همچنین از برگزاری جشن مهر عاطفه ها و نواختن همزمان  زنگ مهر عاطفه ها در 202 مدرسه این شهرستان نیز خبرداد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر دانش آموز دانش آموزان کفش مدیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین