Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:49:52 GMT

منصوریان کماکان دفاع چپ خود را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۴۸۵۰

منصوریان کماکان دفاع چپ خود را ندارد

مسعود ابراهیم زاده کماکان در اردوی ذوب‌آهن حضور ندارد و برابر سپاهان به میدان نخواهد رفت.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  مسعود ابراهیم زاده مدافع چپ ذوب‌آهن قبل از بازی با استقلال مادر خود را از دست داد و دیدار برابر آبی پوشان و هم‌چنین پارس جنوبی جم را از دست داد.

 

با اعلام کادر فنی ذوب‌آهن این بازیکن کماکان در اردو و تمرینات این تیم غایب است و به همین دلیل در بازی با سپاهان نیز حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب حمید ملکی دیگر مدافع چپ سبزپوشان اصفهانی در شهرآورد نصف جهان بازی خواهد کرد.

 

هم‌چنین طبق اخبار رسیده ابراهیم زاده تنها غایب ذوب‌آهن است و دیگر بازیکنان این تیم برای بازی با سپاهان آماده هستند و دست منصوریان بر روی نیمکت باز خواهد بود.

مسعود ابراهیم‌زاده ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود ابراهیم زاده ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار

به گزارش “ورزش سه”، هوادار تهران که با حملات پردامنه خود توانسته بود به دو  گل مقابل پیکان دست یابد و در آستانه دستیابی به سه امتیاز قرار گیرد، با دو گلی که فلاح و زمانی برای پیکان به ثمر رساندند، به تساوی رضایت داد.

نکته جالب توجه اینکه این چهارمین بازی‌ای است که مسعود شجاعی روی نیمکت هوادار در آستانه کسب سه امتیاز قرار دارد اما در نهایت به تساوی رضایت می‌دهد.

آنها مقابل نساجی در قائمشهر نیز با دو گل از حریف پیش افتاده بودند اما در نهایت به تساوی دو - دو رسیدند. بنفش‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک نیز پیش افتاده بودند و در نهایت با تساوی در این بازی به کار پایان دادند. دیدار مقابل فولاد خوزستان دیگر دیداری بود که این تیم توانسته بود از حریف پیش بیفتد؛ آنها در شرایطی که با دو گل در زمین حریف پیش افتاده بودند در نهایت با تساوی ۳-۳ به این بازی دست یافتند.

اکنون مسعود شجاعی در دیدار مقابل پیکان نیز در شرایطی که با دو گل از شاگردان رضا عنایتی پیش بود، در نهایت با تساوی کار را پایان داد تا این چهارمین بازی‌ای باشد که تیمش در آستانه برد، به تقسیم امتیاز رضایت دهد.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • در زمینه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم |‌ قرارهای منجر به بازداشت ما کماکان زیاد است
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد