Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل انجمن های علمی را سبب پویایی دانشگاه دانست و گفت : انجمن های علمی در کنار آموزش به برنامه ریزی و اجرای کارهای حرفه ای و تخصصی به فعالیت در زمینه رشته تحصیلی خود می پردازند که ریشه در میل درونی آنها دارد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز جامع مشاوره، افزود: در راستای استراتژی های جدید که دانشگاه در پیش گرفته، برنامه بر این است که مسأله گرا و کارآفرین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی تصریح کرد: دانشگاه نسل جدید از آموزش محوری خارج شده و جامعه گرا، مسأله گرا و کارآفرین شده است.

وی فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای خدمت به جامعه عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم با توجه به مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیر دانشگاه در توسعه استان را پررنگ تر کنیم.

رسولی به مشکلاتی که در حوزه سبک زندگی، بحث اعتیاد، طلاق، آشفتگی خانواده ها و انواع نابهنجاری وجود دارد اشاره کرد و افزود: دانشجویان و اساتید گروه روانشناسی باید در مناطقی که بحران اجتماعی وجود دارد ورود جدی کنند.

وی با اشاره به مهارت ادراکی، مهارت فنی و مهارت انسانی گفت: اگر فردی این سه مهارت را خوب پرورش دهد زندگی و جامعه موفقی خواهد داشت.

انتهای پیام/

203 / 188 نفوذ در قلب انجمن روانشناسی واحد اردبیل دکتر رسولی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نفوذ در قلب انجمن روانشناسی واحد اردبیل دکتر رسولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیمان صالحی افزود : بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، خوشبختانه شیوه نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی تدوین و توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی گفت:  بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارا بودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی افزود: سوابق و اطلاعات دوره های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 معاون وزیر علوم گفت: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • نخستین و بالاترین نیاز جامعه امنیت است
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند