Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه هر شخصی که قصد بهسازی مسکن روستایی خود را دارد می‌تواند از تسهیلات با سود ۴ درصد استفاده کند، گفت:افراد اگر طبقه دوم ساختمان خود را با هدف اجاره به گردشگران بسازد برای آن طبقه هم وام دیگری اختصاص می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستای عنبران علیا، به طرح بزرگ مسکن مستضعفان اشاره کرد و گفت: طرح بزرگ مسکن برای مستضعفان و مستمندان در سراسر کشور در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد که در تلاش هستیم با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور سهم قابل توجهی به استان اردبیل اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون ۵۵ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل مقاوم‌سازی شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای روستای عنبران علیا ۳ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: اهالی این روستا استقبال خوبی از طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرده اند.

تابش به قدمت روستاهای اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: به‌دلیل بازسازی‌هایی که بر طبق فرهنگ و قدمت تاریخی این روستاها انجام شده است از مهاجرت به شهرهای دیگر جلوگیری شده و مهاجرت معکوس از اردبیل در حال انجام است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هر شخصی که قصد بهسازی مسکن روستایی خود را دارد می‌تواند از تسهیلات با سود ۴ درصد استفاده کند، گفت: مردم اگر طبقه دوم ساختمان خود را نیز برای اجاره دادن به گردشگران بسازد برای آن طبقه هم وام دیگری اختصاص می‌یابد.

وی تاکید کرد: مقرر شده هر کدام از اهالی که در این روستا اقدام به ساخت دو واحد مسکن روستایی کند یک وام ۱۰ میلیون تومانی بلا عوض هم دریافت کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اذعان داشت: در روستای عنبران علیا ۱۵ خانواده بی‌سرپرست و خود سرپرست وجود دارد که برای بهسازی و مقاوم‌سازی منازل آنان، علاوه بر وام‌های تخصیص یافته عمومی ۲۵ میلیون تومان وام بلا عوض نیز پرداخت شود.
 

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند

 سعیدی در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند در حال اجراست گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافت.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستاییان از تسهیلات مقاوم سازی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است دهیاران با تبلیغ و تشویق روستاییان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی