Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@10:38:49 GMT

پیام تبریک محمود عباس به رئیس‌ رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۵۰۵۹

به گزارش فارس، «محمود عباس»، رئیس‌تشکیلات خودگردان فلسطین سال یهودی را به رئیس‌ رژیم صهیونیستی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری وفای فلسطین، عباس چهارشنبه‌شب (۱۰ مهر) طی تماس با «رووین ریولین» ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال یهودی، در مورد آخرین تحولات مربوط به روابط دوجانبه به تبادل آراء پرداخت.

منصب ریاست‌جمهوری در سرزمین‌های اشغالی فلسطین بیشتر تشریفاتی بوده و قدرت اجرایی در دست نخست‌وزیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین طی این گفت‌وگوی تلفنی ابراز امیدواری کرد که صلح در سرزمین‌های اشغالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود.

محمود عباس در حالی از صلح در فلسطین اشغالی سخن می‌گوید و برای تحقق آن ابراز امیدواری می‌کند که جنبش فتح به ریاست عباس و تشکیلات خودگردان طی ماه گذشته رژیم صهیونیستی را تهدید به توقف همکاری امنیتی کرده است.

این تهدید تشکیلات خودگردان بعد از آن صورت گرفت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که هم‌اکنون مأمور تشکیل کابینه است، چند روز مانده به انتخابات پارلمانی (کنست) وعده داد در صورت پیروزی در این انتخابات، بخش هایی از کرانه باختری را که تحت سلطه سیاسی تشکیلات خودگردان است، به سرزمین‌های اشغالی ملحق خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر

رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی به رئیس جمهور کشورمان ضمن تبریک عید سعید فطر ابراز امیدواری کرد که این عید بزرگ بیش از پیش به موجب تحکیم درک متقابل، انسجام و صلح در امت اسلامی شود.

به گزارش ایسنا، سردار بردی محمد اف رئیس جمهور ترکمنستان در پیام تبریک خود به سید ابراهیم رئیسی به مناسبت عید سعید فطر و آرزوی شادکامی و موفقیت‌های روز افزون برای ملت ایران ابراز امیدواری کرد این عید بزرگ که قرن‌ها سنبل ارزش‌های والای معنوی، از قبیل انسانیت، خیرخواهی، مهربانی و خلوص اخلاقی بوده است، بیش از پیش منجر به تحکیم درک متقابل، انسجام و صلح در همه امت اسلامی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • انتقادهای گسترده از سکوت رام‌الله و کشورهای عربی در برابر تروریسم شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری
  • گروه‌های فلسطینی حمله ایران علیه مواضع اسرائیل را تبریک گفتند
  • کمیته‌های مقاومت در فلسطین پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی را تبریک گفت
  • ۸۰ پهپاد دیگر در راه فلسطین اشغالی
  • اگر من بودم هرگز این حمله اتفاق نمی‌افتاد | اسرائیل زیر فشار حمله است
  • جهاد اسلامی فلسطین: تشکیلات خودگردان مسئول وضع کنونی است
  • جهاد اسلامی: وضعیت کنونی، محصول همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با اسرائیل است
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر